۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۹

معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛

شناسایی و رفع مشکل نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه

شناسایی و رفع مشکل نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه

کرمانشاه- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از شناسایی و ‌رفع آب گرفتگی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد یزدانی صبح شنبه در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پاییز با معاونین و بازرسین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌گرفتگی شدند شناسایی و رفع مشکل آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثر نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی است که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله گزاری ظرفیت کانال ها افزایش داده می‌شود.

وی در خصوص آب گرفتگی در برخی از تقاطع های غیر همسطح گفت: در نقاط چار آب‌گرفتگی در تقاطع های غیر هم سطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی، تاسیس مخزن و با کاشت پمپ های کف کش نیز رفع مشکل می شود.

یزدانی اذعان کرد: برخی از نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی است که به صورت مستمر پاکسازی می شوند.

وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله های خود را در مخازن جمع آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال های دفع آب‌های سطحی خودداری کنند.

کد خبر 6224086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      بلوار خلیج فارس هم آب جمع میشه لطفا به شهردار مربوطه خاطر نشان کنید. ممنونم
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      سلام چهار راه زمزم که سالهای زیادی هست که این مشگل رو داره و با اندکی باران آب وارد منازل ما میشه که در لاله جنوبی هستیم ؛ و انشالله که امسال این مشگل رو نداشته باشیم
    • پیمان ابراهیمی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      متاسفانه بسیار زباله ونخاله های ساختمانی ریز درشت در محلات وکوچه ها ریخته که قبل از بارندگی باید جمع آوری شوند یا مردم را تشویق که حداقل درب منزل خود را مانند گذشتگان تمیز کنند