۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱

روئینگ قهرمانی جوانان زیر ۲۳ سال آسیا - چین

پایان کار قایقرانان با ۳ مدال طلا و یک نقره/ درخشش مجلل با ۳ مدال

پایان کار قایقرانان با ۳ مدال طلا و یک نقره/ درخشش مجلل با ۳ مدال

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا در شنیانگ چین با کسب سه مدال طلا و یک نقره برای ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار شد و نمایندگان کشورمان در روز پایاتی این رقابتها صاحب دو مدال طلا و یک نقره شدند. فاطمه مجلل در این روز با کسب یک مدال طلا و نقره و روز گذشته با کسب مدال طلای چهار نفره دختران بهترین عملکرد را برای خود ثبت کرد.

در رقابت‌های امروز شنبه ۲۴ شهریورماه، دو قایق مهنا حاجی‌حسینی در تک‌نفره جوانان و قایق دو نفره فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در فینال دونفره زیر ۲۳ سال به آب زدند.

مهنا حاجی‌حسینی در رقابت با نمایندگان چین، کره، هنگ‌کنگ، ویتنام و تایلند با زمان ٨: ١٣.٣٧ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.

فاطمه مجلل و کیمیا زارعی نیز در فینال روئینگ دونفره بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان کره‌شمالی، چین، هند، ویتنام و چین تایپه با زمان ٧: ٣٨.٠٧ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند.

امیررضا عبدالی در فینال روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال مردان در رقابت با نمایندگان چین تایپه، ازبکستان، چین، هنگ‌کنگ و ویتنام با زمان ۷:۲۸.۶۲ دقیقه پنجم شد و موفق به کسب مدال نشد. در این رقابت نمایندگان چین، ازبکستان و چین تایپه اول تا سوم شدند.

فاطمه مجلل آخرین نماینده ایران در این دور از رقابت‌ها بود که در فینال روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال بانوان با حریفانی از چین‌تایپه، چین، ازبکستان، ویتنام و هنگ‌کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان ۷:۵۷.۲۰ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

روز گذشته هم تیم چهارنفره دختران ایران در قایق چهارنفره صاحب یک مدال طلای با ارزش تیمی شدند.

تیم ملی روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور داشت و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم بود.

فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها را تشکیل می دادند.

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا با کسب ۴ مدال شامل سه طلا و یک نقره برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

کد خبر 6224122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha