۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۳

رییس پلیس راهور کردستان:

معابر منتهی به مدارس کردستان در قالب طرح ترافیکی ایمن‌سازی شد

معابر منتهی به مدارس کردستان در قالب طرح ترافیکی ایمن‌سازی شد

سنندج_رییس پلیس راهور کردستان گفت:معابر منتهی به مدارس کردستان در قالب طرح ترافیکی بازگشایی مدارس ایمن‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی زاده صبح شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان، از اجرای ایمن سازی مدارس مشرف بر معابر در راستای اجرای طرح ترافیکی مدارس باهدف امنیت تردد دانش آموزان خبر داد.

وی در تشریح اجرای طرح ایمن سازی مدارس از همکاری خوب کلیه شهرداران به ویژه شهردار سنندج تشکر و بیان کرد: به منظور کاهش حوادث ترافیکی برای دانش آموزان، برنامه‌هایی از پیش تعیین شده و در قالب طرح استقبال از ماه مهر، اقداماتی در راستای ایمن‌سازی و ساماندهی معابر انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: رنگ‌آمیزی سرعت کاه‌ها و خطوط عابر پیاده، اصلاح علائم ترافیکی و خط کشی محوری معابر سطح شهر به ویژه معابر منتهی به مدارس برای تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان و خانواده‌ها ازجمله اقدامات انجام شده است.

سرهنگ همتی‌زاده اظهار کرد: باتوجه به اینکه همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه سفرهای درون‌شهری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، بنابراین وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تأمین ایمنی شهروندان لازم است بنابراین در روزهای اخیر ساماندهی و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نصب یا تعویض تابلوهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، بلوک‌های عابرپیاده و خطوط محوری در معابر پیرامون تمامی مدارس سطح شهر با همکاری مجموعه شهرداران استان پایان یافت.

رئیس پلیس راهور کردستان در پایان این خبر از اولیا و مربیان دانش آموزان خواست با انتخاب سرویس‌های مدارس تحت نظارت شرکت‌های معتبر و رانندگان مورد تأیید سازمان حمل و نقل شهرداری‌های استان، امنیت و سلامت دانش آموزان خود را تأمین کنند.

کد خبر 6224127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha