۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

دیمیتری مدودف:

اوکراین با موشک‌های دوربرد حمله کند، شهر «کی‌یف» را نابود می‌کنیم

اوکراین با موشک‌های دوربرد حمله کند، شهر «کی‌یف» را نابود می‌کنیم

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد که اگر ارتش اوکراین با موشک‌های دوربرد خاک روسیه را هدف قرار دهد، مسکو پایتخت اوکراین را نابود می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه و رئیس‌جمهور سابق این کشور اعلام کرد که مسکو در پاسخ به استفاده ارتش اوکراین از موشک‌های دوربرد غربی برای حمله به عمق خاک روسیه، می‌تواند شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین را با تسلیحات غیراتمی نابود کند.

دیروز جمعه «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین هم اعلام کرد که بیانیه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره پیامدهای ناشی از حملات تسلیحاتی غرب به عمق روسیه، بسیار واضح و بدون ابهام است.

سخنگوی کرملین روز جمعه گفت: بیانیه ای که پوتین دیروز صادر کرد بسیار مهم واضح و بدون ابهام است و اجازه هیچ گونه تفسیر نادرستی را نمی‌دهد.

پسکوف ابراز اطمینان کرد که مخاطبان بیانیه پوتین بی شک پیام آن را دریافت کرده اند.

رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه گفت که کشورهای ناتو فقط در مورد استفاده احتمالی کی‌یف از سلاح‌های دوربرد غربی بحث نمی‌کنند، بلکه در حال بررسی این موضوع هستند که آیا مستقیماً در درگیری اوکراین دخالت کنند یا خیر.

پوتین در پایان گفت که دخالت مستقیم غرب در مناقشه اوکراین ماهیت آن را تغییر می‌دهد و روسیه مجبور خواهد شد بر اساس تهدیدهایی که از این طریق برای این کشور ایجاد می‌شود، تصمیم بگیرد.

پسکوف همچنین تاکید کرد: هیچ صحبتی مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک روسیه با انگلیس به دلیل قطع اعتبارنامه شش کارمند بخش سیاسی سفارت انگلیس در مسکو وجود ندارد.

کد خبر 6224271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      15 22
      زلنسگی وارتش مزدورش باعث همه ی مشکلات مردم اوکراین است.
    • ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      10 15
      زمان اصابت موشک از روسیه به آلمان و انگلیس؟!!
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      17 7
      این مدودف دیونه است.اگه روسیه می‌تونست این کار انجام بده لحظه ای صبرنمی کرد.روسیه اگه میتونست پیروزبشه همون یک مااول جنگ پیروز شده بود.ازاون به بعدها چه میگذره یک قدم به شکست نزدیکترمیشه
    • ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      11 15
      بله وقتی یک دلقک رییس یک کشور بشود اینطور مردم خودش را به نابود کشاند از یک طرف چقدر گدایی از غرب کرد فردای روز مدیون آنهاست و از طرف دیگر هیچ دستاوردی برایش نداشته
    • ,شادمهر IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      23 4
      اینکه اکراین با موشکهای دور برد جواب مسکو را باید بده و پاتخت روسیه یعنی مسکو را هدف قرار بده و این می‌تونه فشار روانی زیادی را به مسکو وارد کنه چرا که در اینصورت مسکو خواهد فهمید که این جنگ یک جنگ یک طرفه نیست و مطمینا واکنش مردم روسیه را در بر خواهد که آیا روسیه ابر قدرت است یا نه .
    • حسین IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      15 4
      میخواد بگه من هم هستم.بعدآ می فهمید ۱۰۰سال عقب افتادید.دیگ از این بلند پروازیها نکن .