۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵

مهر گزارش می‌دهد؛

روایت پدر سرباز شهید/ کشور پر از «امیر ابراهیم زاده» است

روایت پدر سرباز شهید/ کشور پر از «امیر ابراهیم زاده» است

تربت حیدریه ـ پدر شهید «ابراهیم زاده» از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه گفت: پسر من تنها نیست و این مملکت پر از امیر ابراهیم‌زاده‌ها است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: نیروهای مسلح نه تنها در دوران دفاع مقدس که پس از آن نیز با ایثار و ازخودگذشتگی در راه حفظ و تأمین امنیت کشور جانفشانی کرده‌اند تا بستر لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در راستای پیشرفت و اقتدار کشور فراهم شود.

فراجا یکی از نیروهای مسلح کشور است که برای برقراری امنیت از داخل کشور تا مرزهای کشور همواره تلاش کرده و در راه برقراری امنیت همواره شهدایی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ستوان دوم «محمدامین ناروئی»، سرباز وظیفه «پارسا سوزنی» و سرباز وظیفه «امیر ابراهیم زاده» از جمله نیروهای انتظامی در مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستآن بودند که شامگاه پنج‌شنبه ۲۲ شهریورماه به دنبال حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به شهادت رسیدند.

سرباز وظیفه «امیر ابراهیم زاده» متولد اول مرداد ۱۳۸۰ و فرزند چهارم محمد ابراهیم زاده و زهرا رجب نژاد از اهالی روستای صفی آباد شهرستان زاوه است که ۹ ماه پیش به خدمت مقدس سربازی رفته بود.

حاضر هستم سه پسر دیگر خود را هم فدای خاک وطنم کنم

محمد ابراهیم زاده پدر این شهید در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امیر پسر کوچک و عصای دستم بود اظهار کرد: امیر پنج روز قبل از شهادتش اینجا پیش ما بود و بعد برای ادامه خدمت سربازی راهی میرجاوه شد.

وی درباره چگونگی اطلاع از خبر شهادت پسرش گفت: همان روز شهادت بود که اقوام و فامیل یکی یکی زنگ می‌زنند و احوال امیر را می‌پرسیدند و من نمی‌دانستم که آنها خبر شهادت او را در اینترنت دیده‌اند، البته برادرش جمشید خبر داشت که فرمانده هنگ مرزی با ایشان تماس گرفته و خبر شهادت امیر را داده بودند.

پدر شهید «امیر ابراهیم زاده» خطاب به تروریست‌ها افزود: پسر من تنها نیست، همان‌طور که آن روز ۳ تا امیر ابراهیم زاده دیگر هم آنجا شهید شدند. این مملکت پر از امیر ابراهیم‌زاده ها است.

ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه مردم ایران ترسی از آنها ندارند و حاضر هستم تا سه پسر دیگر خود را هم فدای خاک وطنم کنم خاطرنشان کرد: هدف این اشرار قطعاً همان هدف تروریست‌ها یعنی ایجاد ناامنی در کشور است.

اقدام وحشیانه تروریست‌ها نشان از عجز و ناتوانی دشمنان نظام و انقلاب دارد

فرماندار زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حمله تروریستی به خودرو پرسنل هنگ مرزی شهرستان میرجاوه دل ملت بزرگ ایران اسلامی را به درد آورد، اظهار کرد: این اقدام وحشیانه نشان از عجز و ناتوانی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.

محمد وفایی نژاد افزود: این اقدام وحشیانه توسط گروهک‌های تروریستی نه تنها خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان راستین و برومند آنها در ایستادگی در مقابل استکبار جهانی وارد نخواهد کرد بلکه همه را در برابر زورگویان عالم، متحد و بسیج خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امروز که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی توان رویارویی مستقیم با فرزندان ایران اسلامی را ندارند دست به اقدامات مذبوحانه‌ای چون حمله تروریستی به خودرو هنگ مرزی شهرستان میرجاوه می‌زنند که این موضوع نشان از اضمحلال هیمنه‌ی پوشالی آنان است.

تشییع شهید در شهر دولت‌آباد و تدفین در روستای صفی آباد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت‌حیدریه و زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیکر مطهر شهید «امیر ابراهیم زاده» ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه از چهارراه شهید آرامش شهر دولت آباد به سمت مزار شهدای گمنام تشییع و پس از آن برای تدفین به زادگاهش روستای صفی آباد منتقل می‌شود.

مجتبی پریشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع وطن، شهدای سلامت و شهدای خدمت تصریح کرد: دشمنان هرگز به اهداف پلید خود که ایجاد ناامنی در کشور است نخواهند رسید چراکه ما ملت امام حسین (ع) هستیم و با این اقدامات بیشتر تشنه شهادت می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: این شهدا مرزبانان راست قامتی هستند که با تعهد و ایستادگی در حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرزهای آن از جان خویش گذشتند تا ایثار و فداکاری آنان برگ زرینی باشد در تاریخ این مرز و بوم و خاطره شهامتشان در یاد و اذهان ملت شریف ایران جاودان شود.

کد خبر 6224299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      2 0
      روح شهیدان حادثه تروریستی شاد و ما به چنین فرزندانی افتخار میکنیم
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      1 0
      آفرین به غیرت این شهید عزیز چون کسی مجبورش نکرده بود بره توی منطقه مرزی خدمت کنه از جون خودش گذشت برای امنیت ما امیداورم پاسدار خونش باشیم..😭😭