۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰

بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری با دریافت سود به صورت روزانه

بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری با دریافت سود به صورت روزانه

ما در ادامه به معرفی روش‌های سرمایه‌گذاری با قابلیت دریافت سود روزانه می‌پردازیم و روش‌های معرفی شده را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. با ما همراه باشید!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سرمایه‌گذاری همراه با دریافتی روزانه یکی از روش‌هایی است که می‌تواند بیشترین بازده را در طول دوره سرمایه‌گذاری به شما بدهد. به نسبت دیگر روش‌های شناخته شده، این روش معمولاً به صورت آنلاین انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر لحظه از سرمایه‌گذاری و مقدار سود خود باخبر شوید! یکی از این روش‌ها، سرمایه‌گذاری کردن در صندوق درآمد ثابت ازکی سرمایه است.

ما در ادامه به معرفی روش‌های سرمایه‌گذاری با قابلیت دریافت سود روزانه می‌پردازیم و روش‌های معرفی شده را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. با ما همراه باشید!

سرمایه‌گذاری با دریافت سود روزانه به چه معناست؟

بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری با دریافت سود به صورت روزانه

به طور کلی سرمایه‌گذاری کردن به معنی دستیابی به سود است. این سود و بازده با توجه به روش سرمایه‌گذاری شما متفاوت است. برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری سود سالیانه دارند و شما در این روش سود ثابت ماهیانه نخواهید داشت و شما یک سود ثابت سالیانه خواهد بود. برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری سود و ضرر لحظه‌ای دارند و شما با توجه به معاملات خود سود می‌کنید. مثل سرمایه‌گذاری در بازار طلا یا بازار بورس!

اما روشی که ما به دنبال آن هستیم، روش سرمایه‌گذاری با یک درآمد ثابت روزانه است. در این روش از سرمایه‌گذاری شما یک مقدار سود قابل پیشبینی و ثابت را دریافت خواهید کرد. مثل سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت و برخی از سپرده‌های بانکی. در صندوق‌های درآمد ثابت، شما از سود روزشمار برخوردار می‌شوید و در تاریخ تقسیم سود هر صندوق، یک بازده از پیش تعیین شده به حساب سجامی شما واریز می‌شود. تمامی صندوق‌ها معاف از مالیت هستند و با سامانه سجام همکاری دارند.

روش‌های کسب سود روزانه

بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری با دریافت سود به صورت روزانه

همانطور که گفته شد، یکی از راه‌های مناسب برای کسب سود به صورت روزانه، سرمایه‌گذاری کردن در روش‌های صحیح است و مناسب برای این کار است. ما در ادامه با بهترین روش‌هایی که کسب درآمد ثابت روزانه را ممکن می‌کنند، آشنا می‌شویم.

کسب سود به صورت روزانه از طریق سپرده‌های بانکی

حالا که با روش سرمایه گذاری با سود روزانه آشنا شده‌ایم، زمان معرفی اولین و محبوب‌ترین روش کسب سود روزانه در ایران است! سپرده‌های بانکی یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری هستند که تقریباً بین تمامی مردم شناخته شده هستند. سپرده‌های بانکی همانطور که از اسم آنها پیداست، توسط بانک‌ها مدیریت می‌شوند و یکی از قابل اعتمادترین روش‌های سرمایه‌گذاری بین مردم شناخته می‌شوند.

در روش سرمایه‌گذاری و کسب سود از طریق سپرده‌های بانکی، شما نیازمند سپرده‌گذاری سرمایه خود به مدت چند ماه تا ۳ سال هستید که مدت سپرده‌گذاری شما بر روی سود دریافتی شما نیز تاثیر خواهد داشت. بیشترین سود دریافتی از سپرده‌های بانکی در حال حاضر تا ۲۲ درصد است و قابل توجه است که بیشتر سپرده‌های بانکی سود شما را به صورت کامل در آخر سال پرداخت می‌کنند و بانک‌هایی که به صورت ماهیانه سود را به حساب شما پرداخت می‌کنند محدودتر هستند. نسبت بازده سپرده‌های بانکی، از سود صندوق درآمد ثابت کمتر است و اگر شما به دنبال دریافت بازده بیشتر هستید، صندوق‌های درآمد ثابت ازکی سرمایه، گزینه‌های بهتری برای شما هستند.

همچنین، سپرده‌های بانکی ایمن و مطمئن هستند و توسط بانک‌ها مدیریت می‌شود. این یعنی ریسک صفر درصد سرمایه‌گذاری!

کسب سود روزانه از طریق صندوق‌های درآمد ثابت

بدون شک صندوق‌های درآمد ثابت جزو محبوب‌ترین صندوق‌ها هستند و امروزه اسم آنها را زیاد شنیده‌ایم. صندوق‌های درآمد ثابت همانند سپرده‌های بانکی هستند اما با امکانات و خصوصیات برتر! صندوق‌های درآمد ثابت معاف از مالیات هستند و سود آنها بیشتر از سپرده‌های بانکی است و بازده آنها به بیش از ۳۱ درصد می‌رسد.

صندوق‌های درآمد ثابت به طور ماهیانه مبلغ سود مشخص شده را به حساب شما واریز می‌کنند و همانطور که از اسم آنها مشخص است، سود هر ماه این صندوق‌ها یکسان است و مناسب برای افرادی هستند که به دنبال کسب یک درآمد ثابت ماهیانه هستند. شما می‌توانید در هر زمان از مبلغ سرمایه‌گذاری شده خود برداشت کنید و یا به آن بیافزایید. تمامی این تراکنش‌ها در روند سرمایه‌گذرای شما اختلالی ایجاد نخواهند کرد و نرخ شکست در این صندوق‌ها وجود ندارد.

به نسبت سرمایه اولیه، درآمد ماهیانه شما نیز متغیر خواهد بود و با دارا بودن قابلیت سود روزشمار در صندوق‌های درآمد ثابت، شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای از مقدار درآمد خود مطلع شوید.

سایت سرمایه گذاری ازکی سرمایه یک پلتفرم برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها از جمله صندوق‌های درآمد ثابت است. شما می‌توانید همین حالا به سایت ازکی سرمایه وارد شوید و پس از مقایسه بهترین صندوق‌های درآمد ثابت، در پرسودترین صندوق‌ها سرمایه گذاری کنید!

کسب سود از طریق اجاره دادن ملک یا زمین

ملک و زمین در کل جزو یکی از برترین دارایی‌ها در ایران است و سرمایه‌گذاران زیادی از این روش برای کسب درآمد ثابت ماهیانه استفاده می‌کنند. ملک و زمین از دسته دارایی‌هایی هستند که هم سو با تورم و در بیشتر اوقات، رشد بیشتر از تورم دارند و می‌توانند سرمایه شما را در برابر گرانی محافظت کنند.

این روش نیازمند سرمایه اولیه زیادتری نسبت به بقیه روش‌های معرفی شده است. شما می‌توانید برای شروع، زمین‌های زراعی با متراژ کمتر را خریداری کنید و آن را اجاره بدهید. بعد از آن املاک گزینه بهترین برای کسب درآمد ثابت هستند چرا که کشاورزی در زمین‌های زراعی فصلی است و به طور کامل یک راه برای کسب درآمد ثابت به حساب نمی‌آید.

برا کسب درآمد ثابت از این روش، شما می‌توانید از اجاره دادن ملک استفاده کنید چرا که این روش فصلی نیست و شما می‌توانید در هر زمان، ملک خود را اجاره دهید.

جمع بندی

کسب سود روزانه از سرمایه‌گذاری یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به یک ثبات اقتصادی است. با داشتن یک درآمد ثابت و سود روزانه، شما می‌توانید از سرمایه خود کسب درآمد کنید و یا با دریافت همان سود، به سرمایه اولیه خود بیافزایید. شما همچنین می‌توانید با مطالعه کردن سرمایه گذاری با پول کم، به طور کامل با بهترین روش‌های کسب درآمد ثابت با سرمایه کم آشنا شوید! از همراهی شما متشکریم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6224360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha