۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱

در لاهیجان؛

اعضای هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند

اعضای هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند

رشت- اعضای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت داوران بخش کودک و استانی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی احکامی از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند.

داوران بخش اصلی این جشنواره «فرهاد قاسمیان»، «قطب الدین» و «کوروش سلیمانی» و در بخش کودک «جعفر ستاری»، «مهدی حبیبی» و «نسرین بابایی» طی احکامی از سوی رضا زنده دل معرفی شدند.

از ۵۰ اثر رسیده به این دو بخش، ۸ اثر در بخش کودک و ۷ اثر در بخش استانی با هم به رقابت می‌پردازند و یک اثر نیز به عنوان مهمان در بخش استانی حضور خواهد داشت.

در این دوره، جشنواره به صورت بین المللی برگزار می‌شود و از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق نیز گروه‌های هنری حضور خواهند داشت.

آئین اختتامیه در تاریخ ۲۸ شهریور ساعت ۲۰.۳۰ با حضور مدیران کشوری، استانی و شهرستانی در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‌شود.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با محوریت عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و گام برداشتن برای رسیدن به شهری پاک و آرام از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ شهریور سال جاری در هفت نقطه از شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6224396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha