۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰

شیوه انتخاب موضوع و بارگذاری تحقیقات در سامانه حوزه‌ خواهران

شیوه انتخاب موضوع و بارگذاری تحقیقات در سامانه حوزه‌ خواهران

مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران موضوعات دروس تحقیقی طلاب نیمه‌حضوری سطح دو و غیرحضوری سطح سه نیم‌سال اول را در سامانه بارگذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز آموزش‌های غیر حضوری حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با شروع نیم‌سال تحصیلی از ۲۴ شهریورماه، موضوعات دروس تحقیقی خود را در سامانه بارگذاری کرد تا طلاب نیمه‌حضوری سطح دو و غیرحضوری سطح سه نیم‌سال اول ۱۴۰۳_۱۴۰۴ تا تاریخ ۱۴ آذرماه به آدرس صفحه خانگی، ماژول درس من، عنوان درس، ارائه تحقیق مراجعه کرده و موضوعات تحقیقات خود را مشخص کنند.

با توجه به محدودبودن زمان انتخاب و همچنین ظرفیت موضوعات، طلاب باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب موضوع تحقیق اقدام لازم را انجام دهند. همچنین امکان ویرایش موضوع منتخب، فقط در محدوده انتخاب موضوعات امکانپذیر است.

مهلت ارسال تحقیقات بدون محاسبه تأخیر از ۱۵ تا ۲۸ آذرماه در نظر گرفته شده است. سامانه برای ارسال تحقیقات با محاسبه تأخیر (کسر نمره) از ۲۹ تا ۳۰ آذرماه فعال بوده و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

همچنین به طلاب توصیه می‌شود که ضمن مدیریت وقت خود از موکول کردند ارسال تحقیقات به روزهای پایانی خودداری کنند.

موضوع برخی از دروس با عنوانی مشترک قرار داده شده است، برخی دروس نیز موضوعی اختیاری دارند تا در صورت تمایل هر طلبه موضوع پایان نامه خود را در آن درس مبنای کار خود قرار دهد، برای این دروس لازم است به منظور فراهم شدن امکان بارگذاری فایل تحقیق، هر طلبه قبل از ۱۴ آذرماه از قسمت ارائه تحقیق گزینه «انتخاب» را کلیک کند تا سامانه به مرحله بعد یعنی «بارگذاری فایل» تحقیق منتقل شود. در صورتی که این فرآیند انجام نگیرد، در محدوده بارگذاری تحقیقات، سامانه به طلبه اجازه بارگذاری فایل تحقیق را نخواهد داد.

طلابی که کمتر از نصف بارم تحقیق را کسب کرده باشند، در محدوده ۱۸ تا ۱۹ دی می‌توانند درخواست تجدیدنظر خود را به آدرس صفحه خانگی، ذیل ماژول دروس من، ماژول اعتراض ثبت کنند.

لازم به ذکر است که به هیچ گونه اعتراضی مبنی بر عدم انتخاب موضوع یا عدم ارسال تحقیق در زمانبندی اعلام شده، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

شیوه نامه اختصاصی تحقیق هر درس و راهنمای پژوهشی هر گرایش به طور خاص به همراه تقویم نیمسال، ذیل هر درس پژوهشی بارگذاری شده است. طلاب با دقت در توضیحاتی که در راهنمای درس درج شده و همچنین فایل‌های ذیل درس، متوجه نوع فعالیت پژوهشی دروس اعم از تحقیق، تکلیف ایستگاهی، کارعملی و کلاس کارگاهی خواهند شد.

یک نمره از ارزشیابی نهایی دروس کارگاهی، به حضور در ۷۰ درصد از ساعات کارگاه اختصاص یافته است. محاسبه حضور و غیاب‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود. حضور در کلاس صرفاً از طریق سامانه مجازی و صفحه خانگی امکان پذیر است و در صورت ورود از طریق لینک کلاس و راه‌های دیگر امکان محاسبه ساعت حضور و غیاب مختل و اعتراض به ثبت نشدن نمره در این موارد قابل پیگیری نخواهد بود.

پل ارتباطی طلاب با امور تحقیقات درسی فقط از طریق کوثر نت به آدرس امکانپذیر است. همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۱۲۸۵۲۸۴ در روزهای زوج و در ساعت ۱۱-۱۲ پاسخگوی تماس‌های طلاب خواهد بود.

کد خبر 6224560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha