۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

مبل‌شویی در منزل؛ چگونه از شر لکه‌های مبل راحت شویم؟

مبل‌شویی در منزل؛ چگونه از شر لکه‌های مبل راحت شویم؟

در این مطلب این ۲ راه‌حل پیشنهادی برای مبل شویی را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مبل‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون خانه هستند که علاوه‌بر فراهم آوردن محیطی راحت برای استراحت و پذیرایی از مهمانان، نقش مهمی نیز در زیبایی فضا دارند. هیچکس خوشش نمی‌آید که شاهد کثیف شدن این وسیله‌ی کاربردی در خانه خود باشد، اما متأسفانه مبلمان خانه از جمله وسایلی هستند که به دلیل استفاده زیاد، امکان کثیف شدن آن‌ها نیز بالاست. مثلاً در مهمانی‌ها ممکن است به راحتی چای یا شربت روی مبل بریزد و یک لکه‌ی زشت روی آن به جا بگذارد. البته شاید کثیف شدن مبل چندان چالش نباشد، در حقیقت چالش اصلی مبل‌شویی است.

برای شستشوی مبل دو راه وجود دارد؛ یکی اینکه خود دست به کار شوید و لکه‌ها را از بین ببرید. دیگر اینکه از خدمات مبل‌شویی شیراز در منزل شرکت‌های خدماتی استفاده کنید. البته شاید برخی از شما فکر کنید که چنین امکانی فقط برای پایتخت وجود دارد اما در برخی شهرهای دیگر همچون شیراز نیز شرکت‌های خدماتی سرویس مبل‌شویی در منزل را ارائه داده‌اند. در این مطلب این ۲ راه‌حل پیشنهادی را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

راه‌های پیشنهادی برای مبل‌شویی در منزل

برای شستشوی مبل هم می‌توانید خودتان دست به کار شوید و با طی کردن مراحلی که در ادامه می‌گوئیم آن‌ها را تمیز کنید و هم از یک مجموعه معتبر برای این کار کمک بگیرید.

مبل‌شویی در منزل توسط خود فرد

یکی از راه‌های برای تمیز کردن مبل‌ها، شستشوی آن‌ها در خانه است. در ادامه مراحل این کار را برای شما توضیح می‌دهیم:

۱- خواندن برچسب‌های مبل

در مرحله اول و قبل از انجام هر کاری برچسب‌های روی مبل را بخوانید و مواردی که راجع‌به شستشوی آن باید رعایت شود را در نظر بگیرید.

۲- کشیدن جاروبرقی

ابتدا برای از بین بردن گرد و غبار مبل روی آن را جارو بکشید.

۳- استفاده از پرزگیر و برس

ممکن است همه‌ی گرد و غبار با جاروبرقی تمیز نشود، به خصوص اگر موی حیوانات خانگی روی مبل چسبیده شده باشد. یک برس نرم و یا پرزگیر تمامی گرد باقی‌مانده را تمیز می‌کند.

۴- لکه‌گیری

اگر لکه‌ای رو مبل است، قبل از شستن آن باید ابتدا لکه‌ها را از بین ببرید. روش‌های مختلفی برای از بین بردن لکه‌های مبل وجود دارد. مراقب باشید که روشی که انتخاب می‌کنید آسیبی به مبل وارد نکند.

۴- شستشوی مبل با روش مناسب آن

در برچسب روی مبل، روش‌های مناسب شستشوی آن مبل ذکر شده است. شیوه‌ی مناسب مبل‌شویی هر جنس مبل با جنس دیگر متفاوت است. برخی با مواد شوینده شیمیایی باید شسته شوند و برخی با بخارشویی. متناسب با جنس مبل خود و چوب آن، روش مناسب را انتخاب کنید.

با طی کردن مراحل بالا می‌توان با صرف هزینه‌ی اندکی مبل‌ها را در خانه تمیز کرد اما از جمله معایب این کار آسیب رسیدن به مبل است. گاهی اوقات با اتخاذ روش نادرست برای شستشوی مبل به اجزای آن آسیب جدی می‌رسد، به شکلی که هزینه‌ی خرید یک دست مبل جدید روی دست شما باقی می‌ماند. علاوه‌براین ممکن است لکه‌های مبل به خوبی تمیز نشوند و باز هم اثری از آن‌ها به جا بماند و از زیبایی مبل کم شود.

اما راه پیشنهادی بعدی یک راه ایمن و مطمئن است که هم سلامت مبل شما را تضمین می‌کند، هم هرنوع لک کثیفی را از بین می‌برد.

استفاده از سرویس مبل‌شویی در شیراز

یکی از سرویس‌هایی که شرکت‌های خدماتی در شهرهای بزرگی همچون شیراز ارائه داده‌اند، سرویس مبل‌شویی در منزل است. شما برای استفاده از خدمات این شرکت‌ها کافی است به‌صورت آنلاین در سایت آن‌ها درخواست خود را ثبت کنید تا متخصصین به همراه تجهیزات مبل‌شویی به منزل شما فرستاده شوند.

از مزایای استفاده از این سرویس می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

شما از هر کجا می‌توانید به‌صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

امکان ارسال متخصص به هر نقطه‌ای از شهر وجود دارد. مثلاً اگر در شیراز دنبال مبل‌شویی شیراز باشید، فرقی ندارد ساکن کدام منطقه در این شهر هستید. نزدیک‌ترین متخصص مبل‌شویی به منزل شما ارسال می‌شود.

مبل‌شویی در منزل خود شما انجام می‌شود و نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها به مکانی دیگر نیست.

افرادی که فرستاده می‌شوند در از بین بردن انواع لکه تخصص دارند و از بهترین مواد پاک‌کننده متناسب با جنس مبل شما استفاده می‌کنند.

خدمات این شرکت‌ها تضمین‌شده است و به همین دلیل نیازی نیست بابت سلامت مبل‌تان نگران باشید.

مبل‌شویی با دستگاه انجام می‌شود و در نتیجه مبل‌ها به‌صورت اصولی تمیز می‌شوند.

سخن نهایی؛ تنها با چند کلیک از شر لکه‌های مبل راحت شوید!

در این مطلب ۲ روش برای مبل‌شویی بررسی شد. با توجه به معایبی که شستشوی مبل توسط افراد غیرمتخصص و بدون دستگاه‌های حرفه‌ای دارد، منطقی است که راه‌حل دوم یعنی استفاده از سرویس مبل‌شویی در منزل شرکت‌های خدماتی را به کار گرفت.

شما به راحتی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید درخواست مبل‌شویی خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا متخصصین این گروه‌ها به منزل شما بیایند. با استفاده از سرویس‌های شرکت‌های خدماتی آنلاین، در مدت زمانی خیلی کوتاه و با کمترین دردسر از شر کثیفی مبل‌هایتان راحت می‌شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6224627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha