۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

در پشت صحنه یک سریال مطرح شد؛

از ما درباره کار طنز باکیفیت می‌پرسند!/ بچه‌ها دلخوشی ندارند

از ما درباره کار طنز باکیفیت می‌پرسند!/ بچه‌ها دلخوشی ندارند

بازیگران سریال «چرخ گردون» از برخی معضلات امروز سریال ها از جمله نبود طنزهای باکیفیت به مدیران گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن برمهانی معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ و جمعی از مدیران صداوسیما امروز شنبه ۲۴ شهریور به پشت صحنه سریال «چرخ گردون» رفتند.

علیرضا خمسه بازیگر این سریال به سریال‌های موفق دهه ۶۰ و ۷۰ اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها از ما درباره آن آثار موفق می‌پرسند که چرا امروز وجود ندارد.

وی با اشاره به شبکه نسیم عنوان کرد: این شبکه نباید تعطیل شود و باید همچنان برای مخاطب برنامه داشته باشد. حرف ما این است که دوست داریم موقعیت بهتری در تلویزیون فراهم باشد.

برمهانی نیز در سخنانی تصریح کرد: بنای مجموعه صداوسیما این است که اتفاقات بهتری رخ بدهد. خیلی از دوستان علاقه‌مند و پیگیر هستند کار کنند زمان می‌برد. سازمان دارد دوباره به سمت تله تئاتر می‌رود و یا کارهایی در قالب سیت کام می‌سازد. وقتی اساتید چون شما پای کارها می آیند کار اعتبار می‌گیرد و با قوت بیشتری جلو می‌رود.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم این کارها امتداد داشته باشد و زمانی جذاب می‌شود که ارجاع روز داشته باشد؛ اگر در المپیک مثلاً مدال گرفته ایم یا مثلاً در تابستان به گرمای هوا و دیگر موضوعات روز اشاره شود. امیدواریم فصل سوم این کار به روزتر باشد.

کمند امیرسلیمانی نیز عنوان کرد: از کار کودک غافل نشوید. کار عمو پورنگ در تلویزیون همیشه مورد استقبال قرار می‌گرفت. بچه‌ها الان دلخوشی ای ندارند من به شخصه دلم می سوزد که جای این برنامه خالی است.

مهرداد ضیایی نیز در ادامه درباره برخی کارهای ضعیف یاداور شد: برخی کارها مثل سرزمین مادری با زحمت زیاد ساخته می‌شوند اما مورد اجحاف قرار گرفتند. بعضی وقت‌ها هم برخی هستند که در کارها آب می‌بندند ولی گویی بین اینها تفاوتی وجود ندارد.

برمهانی در بخش دیگر عنوان کرد: الان رقبای بسیاری داریم، کارهای قدیم را برخی فقط به واسطه نوستالژی که دارند، می‌خواهند و خیلی کارهای الان بهتر از قبلی هاست. نظام ارزیابی وجود دارد؛ کسی‌که کار خوب کند و باکیفیت بسازد حتماً کارش در نظر گرفته می‌شود و کسی‌که به کارش آب می‌بندد با کسی‌که کار خوب می‌سازد درنهایت حسابشان جداست.

کد خبر 6224676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha