۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷

مدیرکل نوسازی مدارس قم خبرداد؛

تکمیل ۲۱ پروژه آموزشی در استان قم تا پایان سال جاری

تکمیل ۲۱ پروژه آموزشی در استان قم تا پایان سال جاری

قم- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: در سال جاری بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲۱ پروژه آموزشی به مجموع فضاهای آموزشی استان قم افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا اجتهادی ظهر شنبه در نشست هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم گفت: در طی مدت ۶ ماه ابتدای سال جاری، تعداد ۱۳ پروژه آموزشی با مشارکت خیرین احداث و تکمیل شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان کرد: مدارس الوند شهرستان جعفرآباد، مدرسه حضرت فاطمه زهرا سلام الله در پردیسان و مدرسه خیری زمان زاده در قنوات در ماه‌های گذشته افتتاح و از ابتدای سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: حضور خیرین مدرسه ساز در برنامه زنگ مهر مدارسی که با مشارکت آنان احداث شده است مهم است که این امر مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور بوده است.

اجتهادی در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست احداث اداره کل نوسازی مدارس در استان قم گفت: در سال جاری بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲۱ پروژه آموزشی به مجموع فضاهای آموزشی استان قم افزوده می‌شود که زیربنای آنان در مقایسه با پروژه‌های شال گذشته بیشتر است.

کد خبر 6224813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha