۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲

دبیر ششمین جشنواره فیلم «پرواز» معرفی شد

دبیر ششمین جشنواره فیلم «پرواز» معرفی شد

مهرداد سلیمانی به عنوان دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد سلیمانی به عنوان دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» معرفی شد.

سلیمانی که متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۲ در کرمانشاه و فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر و سینما است، از سال ۱۳۶۷ فعالیت‌های سینمایی خود را با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه آغاز کرده و در طول این سال‌ها، با کارگردانی، تدوین و تصویربرداری بیش از ۱۵۰ فیلم کوتاه و مستند و تلویزیونی، نقش به‌سزایی در عرصه سینما ایفا کرده است.

وی در کارنامه حرفه‌ای خود، مدیریت فنی و نمایش در بیش از ۵۰ دوره جشنواره فیلم کوتاه و بلند در ایران، اقلیم کردستان عراق و آلمان را در کارنامه دارد.

سلیمانی به‌عنوان داور در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم کوتاه شاهرود، جشنواره فیلم‌های کوتاه ناصرخسرو و جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» به ارزیابی آثار پرداخته است.

جشنواره بین المللی فیلم «پرواز» با هدف آگاهی بخشی در مورد مسایل و توانمندی های افراد دارای معلولیت و با بهره گیری از سینما به عنوان ابزاری قدرتمند در فرهنگ سازی، به دنبال فراهم آوردن فرصتی برای درک بهتر و حمایت بیشتر از این قشر ارزشمند در جامعه است. این جشنواره همه ساله همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

موسسه فرهنگی هنری پویندگان پهنه پرواز به عنوان مجری طرح تاکنون موفق به برگزاری پنج دوره این جشنواره در سطح بین المللی شده است.

کد خبر 6224924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha