۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۶

رییس اورژانس نیشابور:

حوادث رانندگی در جاده نیشابور منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد

حوادث رانندگی در جاده نیشابور منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد

مشهد- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۲ حادثه واژگونی خودرو که دیروز به طور جداگانه در جاده نیشابور رخ داد، ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید حسینی اظهار کرد: در حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری «دوو» در جاده نیشابور - فیروزه در محدوده روستای «کابلی» چهار نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس‌های پایگاه‌های ۹ و پنج شهری و فیروزه به صحنه حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس بود که ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه دیشب در جاده نیشابور - کاشمر بعد از روستای «عطاییه» رخ داد که این حادثه نیز ۶ مصدوم داشت.

حسینی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه عطاییه به صحنه حادثه اعزام شد که ۲ مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: همه سرنشینان خودروها، حتی سرنشینان عقب خودرو باید کمربندهای ایمنی را ببندند. همچنین استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، احتمال وقوع تصادف را تا چهار برابر افزایش می‌دهد.

کد خبر 6225220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha