۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

نقش رسانه‌ها در اجرای هرچه بهتر طرح «زندگی با آیه‌ها»

نقش رسانه‌ها در اجرای هرچه بهتر طرح «زندگی با آیه‌ها»

شهرکرد رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح زندگی با آیه‌ها با زحمت و تلاش گروه‌های مختلف رسانه‌ای پرچم‌دار ترویج قرآن شدیم و به‌خوبی در مسیر اجرای طرح پیش رفتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر صبح یک‌شنبه در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای مسابقه زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زندگی با آیه‌ها طرح هم‌افزای ملی قرآنی است که بنا است چهار سال ادامه داشته باشد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شروع مسابقه زندگی با آیه‌ها با عنوان مستورا در ایام فاطمیه بود و ۱۲ فراز و ۱۴ آیه را در بر می‌گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بازخورد این طرح در سطح استان و ملی خوب بود و در ماه مبارک رمضان با طرح مسطورا یعنی زندگی با سطر سطر قرآن ادامه یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر افزود: در این طرح با زحمت و تلاش گروه‌های مختلف رسانه‌ای پرچم‌دار ترویج قرآن شدیم و به‌خوبی در مسیر اجرای طرح پیش رفتیم.

وی اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری بالغ‌بر ۱۱ هزار نفر شرکت‌کننده در طرح زندگی با آیه‌ها شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با نزدیک شدن به عید فطر مرحله دوم مسابقه زندگی با آیه‌ها را در دو مرحله شفاهی و کتبی آغاز کردیم که حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در آن شرکت کردند و ۱۴۰ نفر برنده بخش شفاهی و به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر عنوان داشت: به‌واسطه ارتباط خوب مدیران تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است، به‌عنوان مثال در بستر شبکه شاد طرح زندگی با آیه‌ها منتشر می‌شد.

وی ادامه داد: رادیو مسطورا یکی از بهترین اتفاقات در سطح کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر با تاکید بر اینکه اجرای طرح زندگی با آیه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این عصر و زمان انجام هر اقدامی در حوزه فرهنگ به پیوست و بستر رسانه‌ای نیازمند است بنابراین در حوزه معارف دین و قرآن نیز به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.

کد خبر 6225261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha