۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱

استاندار هرمزگان: 

یادواره سردار شهید «علی حاجبی» برگزار می‌شود

یادواره سردار شهید «علی حاجبی» برگزار می‌شود

بندرعباس-استاندار هرمزگان بر لزوم تکریم و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران تأکید کرد و از برگزاری یادواره سردار شهید علی حاجبی در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر مهدی دوستی صبح یکشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس باید برنامه ریزی جدی برای تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مد نظر مسؤولان باشد.

وی با تأکید بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا گفت: خانواده شهدا و ایثارگران حقی بزرگ بر گردن ملت و مسئولان دارند بر همین مبنا باید در هفته پیش رو در تمام شهرستان‌ها فرمانداران و مدیران با برنامه ریزی مناسب به دیدار خانواده معزز شهدا بروند.

استاندار هرمزگان گفت: ۵ مهرماه یادواره سردار رشید اسلام شهید علی حاجبی برگزار می‌شود و باید تمام مدیران ذیربط پای کار باشند تا به بهترین شکل ممکن این مراسم برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیگر مسئله مهم در زمینه خانواده شاهد و ایثارگر تعیین تکلیف مسکن آنها است و باید در این زمینه با پیگیری بنیاد شهید و همراهی مسکن و شهرسازی شرایط برای خانه دار شدن این قشر فراهم شود.

دوستی گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس هم باید زنگ ایثار و شهادت در تمام مدارس استان هرمزگان به صدا در بیاید و دانش آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی با گوشه‌ای از جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

گفتنی است در این جلسه مصوبات جلسه قبل نیز مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس با محوریت خانواده معزز شهدا و ایثارگران انجام شد.

کد خبر 6225370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha