۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

فرمانده انتظامی طبس:

۴۰۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی در طبس کشف شد

۴۰۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی در طبس کشف شد

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران یگان امداد در بازرسی از یک پراید وانت، ۴۰۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسنی صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید وانت مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو ۴۰۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسنی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر است که در این راستا تعامل و همکاری بیش از پیش شهروندان با پلیس در اطلاع رسانی و اعلام موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موجب حمایت بیشتر از تولید ملی خواهد شد.

کد خبر 6225379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha