۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

آزمایشگاه جامع پیش‌بالینی بوشهر تجهیز و استانداردسازی شد

آزمایشگاه جامع پیش‌بالینی بوشهر تجهیز و استانداردسازی شد

بوشهر- معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از طراحی مجدد، تجهیز و استانداردسازی آزمایشگاه جامع پیش‌بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حمایت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی امامت صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی و دستگاهی منطبق بر استانداردهای روز دنیا، مهارت افزایی، افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی و اهمیت و نقش وسیع تحقیقات پیش‌بالینی در تولید و توسعه انواع رادیو داروها؛ سازمان‌دهی آزمایشگاه جامع پیش‌بالینی این دانشگاه در دستور کار قرار گرفت.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در این راستا و با همت مسئولان ذیربط افزایش فضای فیزیکی آزمایشگاه، خرید تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط، ایمن‌سازی و استانداردسازی لازم جهت ارائه خدمات بهینه پژوهشی و آموزشی فراهم شده است.

امامت افزود: این آزمایشگاه مجهز به آخرین دستگاه‌های تصویربرداری پیش‌بالینی شامل میکرو سی‌تی، میکرو پت، میکرو اسپکت و فلورسنت دوبعدی است.

وی گفت: آزمایشگاه جامع پیش‌بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها آزمایشگاه جامع پیش‌بالینی در جنوب کشور است که دانشگاهیان، محققین، صنایع و سایر اقشار می‌توانند از آن بهره ببرند.

کد خبر 6225441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha