۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

استقرار ناوگان سیار آبرسانی به دلیل سیل و طغیان رودخانه در کلاله

استقرار ناوگان سیار آبرسانی به دلیل سیل و طغیان رودخانه در کلاله

کلاله-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از استقرار ناوگان سیار آبرسانی و کاهش فشار و همچنین کدورت آب در مناطق مختلف کلاله بر اثر سیل و طغیان چشمه های آق سو و زاو خبر داد.

ابوالفضل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جریان سیل شب گذشته و بامداد امروز، شبکه آبرسانی شهرستان کلاله و همچنین روستاهای تحت پوشش مجتمع زاو و شهر فراغی به جهت سیل دچار کدورت شدکه با تلاش بی وقفه پرسنل سعی شده است در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده برطرف گردد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امداد رسانی به این مناطق گفت: دفتر مدیریت بحران، کنترل کیفی و تیم‌های فنی شرکت از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده در محل حاضر و تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می‌دهند.

رحیمی در ادامه اقدامات پدافندی در حوزه آب آشامیدنی اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران توسط مسئولان و کارکنان شرکت این آسیب‌ها به حداقل رسیده و خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم استان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در مناطق سیل زده با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای معابر و گذرگاه‌ها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدارجوی جدا پرهیز کنند.

کد خبر 6225476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha