۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸

حاجی‌بابایی در صحن مجلس:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهیم که با سرعت و دقت لازم، قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: اهمال کنندگان در اجرای قانون از جمله کسانی را که در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اهمال می‌کنند، به مجلس فرابخوانید و آنها را به صلابه همان قانون‌هایی که خودمان مصوب می‌کنیم، بکشانید.

وی بیان کرد: اگر مجلس ورود کند، قطعاً لرزه بر اندام هلدینگ‌های فاسد و مافیای خودرو، ارز و مسکن خواهد افتاد. آقای رئیس جمهور، در راستای رفع موانع اشتغال جوانان حرکت کنید و سرمایه‌گذار جذب کنید.

حمیدرضا حاجی بابایی در پاسخ به این تذکر، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه طبیعی بود که یکسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا نشود، چون قانون بودجه هنوز ابلاغ نشده بود اما امروز ما نمی‌دانیم به چه دلیل قانون مجلس اجرا نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تصویب کرد و این موضوع در برنامه هفتم توسعه آمده است. تفسیر قانون با مجلس شورای اسلامی است و هیچ نهاد دیگری حق تفسیر قانون را ندارد. از دولت و سازمان برنامه و بودجه استدعا داریم که با سرعت و دقت لازم و بر اساس قوانین مصوب، قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کنند.

کد خبر 6225486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha