۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

بخشدار ویژه خارگ:

سطح پایداری جزیره خارگ در مقابل بحران‌ها تقویت می‌شود

سطح پایداری جزیره خارگ در مقابل بحران‌ها تقویت می‌شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ بااشاره به نقش پدافند غیرعامل در مبارزه با تهدیدات جدید گفت: سطح پایداری جزیره خارگ در مقابل بحران‌ها تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و شناسایی آن به عنوان یکی از ابعاد دفاع از کشور و تأسیسات حیاتی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پدافند غیرعامل یک اصل مهم اساسی خواهد بود و برای همیشه نه برای یک مقطع خاص باید به‌طور مستمر و همیشگی مورد نظر باشد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اگر پدافند غیر عامل جدی گرفته شود با انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان از بروز بسیاری از بحران‌ها جلوگیری شود.

دشتی زاده مهر بر آموزش و رزمایش پدافند غیرعامل در جزیره خارگ تاکید کرد و گفت: اهمیت اجرای کافی الزامات پدافند غیر عامل بسیار بالاست چون از خسارات و آسیب‌های اجتماعی در زمان وقوع حوادث به شدت می کاهد.

پیشگیری و مقابله با آسیب‌ها

مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با آسیب‌ها از وظایف پدافند غیرعامل بوده و نقش بسزایی در صیانت از سرمایه‌ها دارد.

عباس رزمی بر اهمیت پدافند غیرعامل در همه بخش‌ها بویژه پروژه‌های عمرانی که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری می‌شود تاکید کرد و افزود: پدافند غیرعامل، اصلی مهم در افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‌های جامعه است.

مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران، پدافند غیرعامل را سبب افزایش ارتقای پایداری در بحران‌ها و مدیریت صحیح آن در زمان بروز مشکلات عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی به پدافند غیرعامل در حوزه صنعت نفت شد.

کد خبر 6225566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha