۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبر داد؛

جمع‌آوری ۱۲ میلیارد کمک مردمی کردستانی‌ها در قالب جشن عاطفه‌ها

جمع‌آوری ۱۲ میلیارد کمک مردمی کردستانی‌ها در قالب جشن عاطفه‌ها

سنندج_ مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کمک مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که علاوه بر سبد کالایی، مبلغی هم در اختیار خود مددجوها قرار گرفت.

رضا طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد از بعد انسانی و معنویت دارای جایگاه زیادی هستند و در همین راستا بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد در قالب ایجاد مراکز نیکوکاری انجام می‌گیرد که تعداد آنها در استان ۹۸ مرکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اذعان کرد: سالانه در بحث بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها با هدف اینکه فرزندان نیازمند با پوشاک و لوازم نو و با شادی و شور به مدرسه بروند، توسط این مراکز اقدام به برپایی جشن عاطفه‌ها می‌کند.

وی گفت: کمک‌های مردمی بخش عظیمی از نیازهای مددجویان را رفع می‌کند و مراکز نیکوکاری ما هر ساله در ادارات و خود مراکز نیکوکاری به مناسبت جشن عاطفه‌ها اقدام به جمع‌آوری مبالغ و لوازم اهدایی از سوی خیرین استان خواهد کرد.

طوسی خاطرنشان کرد: مردم کردستان زبانزد بخشش و مهربانی هستند و سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها به کمک خیرین جمع‌آوری شد که علاوه بر سبد کالایی، مبلغی هم در اختیار خود مددجوها قرار گرفت.

وی افزود: امیدواریم که امسال هم با همت نیکوکاران ان‌شالله قبل از بازگشایی مدارس این سبد در اختیار ۲۲ هزار دانش‌آموز ما قرار بگیرد و پیشاپیش از کمک مردم خیر استان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: جایگاه و مقام مددجوها برای ما قابل احترام است و امروز هم از بین مددجویان سال‌های قبل کسانی وجود دارند که به جایگاه خاص شغلی رسیدند و خود تبدیل به یکی از هزاران حامی مالی ما شدند.

کد خبر 6225646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha