۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران:

‏اطراف ورزشگاه قدس بلیط فروشی حضوری نداریم

‏اطراف ورزشگاه قدس بلیط فروشی حضوری نداریم

تهران- مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به فروش چهار هزار بلیط برای بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الغرافه قطر گفت: ‏اطراف ورزشگاه بلیط فروشی حضوری نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت فروش بلیط بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الغرافه قطر اظهار کرد: فروش بلیط بازی این دو تیم از امروز ساعت ۱۰ صبح آغاز و سامانه فروش باز شده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه تاکنون چهار هزار بلیط برای بازی این تیم‌ها فروخته شده است، گفت: تا زمانی که سقف سامانه اجازه دهد برای فروش بلیط بازی دو تیم فوتبال استقلال و الغرافه قطر مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهرقدس برای حضور تماشاگران هشت هزار نفر برای آقایان و تعدادی هم برای بانوان ظرفیت دارد عنوان کرد: برای فردا در اطراف ورزشگاه به هیچ عنوان فروش بلیط به صورت حضوری نخواهیم داشت.

سادات در ادامه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر قدس و اطراف ورزشگاه این شهر خبر داد و بیان کرد: از همه مردم عزیز و تماشاگرانی که قصد حضور در این ورزشگاه را دارند می‌خواهیم حتماً نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران در خصوص وضعیت و کیفیت چمن ورزشگاه شهرقدس نیز بیان کرد: در این خصوص مشکل حل شده و شرایط استاندارد است و از سوی کارشناسان «ای. اف. سی» نیز تأیید شده و نسبت به این موضوع مشکلی نداریم.

کد خبر 6225671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha