۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

امام جمعه رباط کریم:

تربیت نسل آگاه، مبتکر و خلاق در گرو توجه به آموزش و پرورش است

تربیت نسل آگاه، مبتکر و خلاق در گرو توجه به آموزش و پرورش است

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم گفت: تربیت نسل آگاه، مبتکر و خلاق در گرو توجه به آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن ترابی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش توسط دولت و سازمان‌های غیر دولتی اظهار کرد: اساس توسعه همه جانبه، توسعه منابع انسانی است.

ترابی گفت: برای تربیت نسلی مبتکر، خلاق، تأثیرگذار و آگاه که تضمین کننده آینده درخشان برای نظام و کشور باشد، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان گذشته کشور در حذف و تضعیف معاونت پرورشی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز برای انحراف نسل جوان و نوجوان ما سرمایه گذاری هنگفت کرده‌اند اما ما نتوانستیم متناسب با هجمه فکری و فرهنگی دشمن، برای نسل جوان و نوجوان ایرانی مصونیت ایجاد کنیم.‌

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه در بحث تربیتی جوانان و نوجوانان، دچار عقب ماندگی مزمن هستیم، بیان کرد: در ابتدای انقلاب در بحث پرورش، نیروهای خوب و مجرب وارد آموزش و پرورش شدند و اعتبار خوبی نیز برای این منظور تخصیص یافت، اما بعدها در برخی مقاطع عملکردها مناسب نبوده است.

ترابی افزود: فرهنگیان در حوزه آموزش و تربیت جانانه تلاش می‌کنند اما برای نتیجه بخشی این تلاش‌ها لازم است از آموزش و پرورش از طریق دولت در عرصه اعتبارات حمایت شود هم از طرف نهادها و سازمان‌های مختلف به آموزش و پرورش کمک شود.

کد خبر 6225676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha