۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

دبیر کمپین ثبت جهانی اسب کاسپین در یونسکو انتخاب شد

دبیر کمپین ثبت جهانی اسب کاسپین در یونسکو انتخاب شد

رشت- «مهدیار پیرزاده» به عنوان دبیر کمپین ثبت جهانی اسب کاسپین در یونسکو از سوی مدیر عامل انجمن حفاظت از اسب کاسپین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «مهدیار پیرزاده» به عنوان دبیر کمپین ثبت جهانی اسب کاسپین در یونسکو از سوی «محمد جواد دهقان» مدیر عامل انجمن حفاظت از اسب کاسپین انتخاب شد.

این انجمن در نظر دارد با مشارکت عمومی افراد بتواند در مسیر ثبت جهانی این نژاد اصیل اسب ایرانی گام‌های مؤثری بردارد.

ایجاد دبیرخانه ثبت جهانی اسب کاسپین شامل افراد حقیقی و حقوقی و تدوین و تبیین برنامه‌ها تا حصول به ثبت اسب کاسپین در یونسکو، ایجاد کنسرسیوم فرهنگی-تجاری با هدف تجمیع کمپین‌های بنگاه‌های اقتصادی، برندها و سازمان‌های خصوصی در جهت حمایت از اسب کاسپین به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی برندهای تجاری مذکور از جمله اصلی ترین اهداف کمپین ثبت جهانی اسب کاسپین در یونسکو می‌باشد.

پس از تشکیل دبیرخانه ثبت جهانی اسب کاسپین، کمپین سراسری حمایت از اسب کاسپین به عنوان یک مطالبه ملی در دستور کار انجمن و دیگر نهادهای مرتبط قرار خواهد گرفت.

ایجاد کنسرسیوم حمایتی برندهای تجاری از اسب کاسپین یک مسئولیت اجتماعی برای شرکت‌ها است که به یک مدل تجاری و مفهومی گسترده در راستای عملکرد مسئولانه شرکت‌ها در قبال خود، جامعه و محیط زیست می‌پردازد.

در مسیر اجرای کمپین، کسب‌وکارهای مختلف با انجام این نوع فعالیت‌های بشردوستانه و یا داوطلبانه به جامعه خدمت کرده و هم‌زمان برندشان را تبلیغ می‌کنند.

این کمپین علاوه بر کمک به تسریع در روند ثبت جهانی به تأمین برخی از هزینه‌های تهیه و تولید مستندات ثبت جهانی که شامل کمپین‌های اطلاع رسانی، ساخت فیلم‌ها و مستندات سینمایی، تلویزیونی و جشنواره‌ای و همچنین برگزاری سمینارها و همایش‌های ملی و بین المللی در این زمینه است، کمک خواهد کرد.

نشست خبری این کمپین به زودی برگزار و از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع علاقمندان و واجدین شرایط عضویت در دبیرخانه و کنسرسیوم ثبت جهانی اسب کاسپین خواهد رسید.

گفتنی است، مهدیار پیرزاده ریاست هیئت مدیره انجمن حفاظت از اسب کاسپین را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 6225699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha