۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

ورزشکاران و نام‌آوران ورزشی مایه افتخار ایران هستند

ورزشکاران و نام‌آوران ورزشی مایه افتخار ایران هستند

شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: قهرمانان و نام‌آوران ورزشی مایه افتخار، امید و غرور ملی هستند و با اهتزاز پرچم کشور عزیزمان ایران در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سلیمی ظهر امروز یکشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان، نام‌آوران، پیشکسوتان، داوران و مربیان برتر شهرستان سامان، اظهار کرد: قهرمانان و نام‌آوران ورزشی مایه افتخار، امید و غرور ملی هستند و با اهتزاز پرچم کشور عزیزمان ایران در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت روحیه و منش پهلوانی و جوانمردی در ورزشکاران تصریح کرد: توسعه ورزش زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می‌سازد و در کنار تقویت بعد جسمانی بعد روح پهلوانی نیز تقویت می‌شود.

وی بیان کرد: آئین تجلیل از ورزشکاران در راستای قدردانی از زحمات، تلاش و مدال‌آوری قهرمانان و نام‌آوران ورزشی است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌درخشیدند و برای چهارمحال و بختیاری و کشورمان افتخارآفرینی کردند و شایسته تقدیر هستند.

سلیمی بیان کرد: تأثیر ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی بی‌بدیل می‌باشد و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است و زمینه رشد و تعالی جامعه به‌ویژه قشر نوجوان و جوان را فراهم می‌سازد.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور عباس رحیمی فرماندار شهرستان سامان، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و از قهرمانان جهانی، آسیایی و کشوری، پیشکسوتان، مربیان و داوران برتر شهرستان سامان با اهدا تندیس و جوایز تقدیر شد.

کد خبر 6225753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha