۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

تولد ۲۳۹ نوزاد در مراکز درمان ناباروری تحت پوشش علوم پزشکی اراک

تولد ۲۳۹ نوزاد در مراکز درمان ناباروری تحت پوشش علوم پزشکی اراک

اراک- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲۳۹ نوزاد در مراکز درمان ناباروری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک از زوجین دارای مشکل ناباروری متولد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریده رنجبران افزود: یک مرکز سطح ۳ دولتی ناباروری؛ واقع در کلینیک پرفسور قوام زاده از سال ۱۴۰۰، یک مرکز سطح ۲ دولتی که در حال جا به جایی به بیمارستان ولیعصر (عج) است از سال ۱۴۰۲ و ۲ مرکز خصوصی سطح ۳ ناباروری واقع در جهاد دانشگاهی و بیمارستان سینا اراک از سال ۱۳۹۹، عهده دار خدمت رسانی به زوجین درگیر ناباروری هستند.

وی با بیان اینکه تک تک پزشکان مرکز درمان ناباروری استان مایه افتخار هستند، افزود: وجود متخصصان مجرب و توانمند درمان ناباروری در استان، موجب شده تا هم استانی‌های ما نیازی به مراجعه به سایر شهرها برای درمان مشکل ناباروری خود، نداشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به تولد ۲۳۹ نوزاد در مراکز درمان ناباروری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: به صورت میانگین بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ زوج در طول یک ماه به این مراکز مراجعه می‌کنند و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷۹۹۲ مراجعه به مراکز درمانی ناباروری تحت پوشش دانشگاه پذیرش و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 6225761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha