۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲

فرمانده سپاه قدس گیلان:

نقش زن در شکل گیری جامعه اسلامی بی بدیل است

نقش زن در شکل گیری جامعه اسلامی بی بدیل است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم استمرار برپایی محافل مشترک در محور مقاومت گفت: نقش زن در شکل گیری، دوام و قوام جامعه اسلامی بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی عصر یکشنبه در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار کرد: وحدت یکی از نیازهای اساسی، حیاتی و ضرورت مند جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم استمرار برنامه‌های مشترک فرهنگی در محور مقاومت اضافه کرد: ایران اسلامی و محور مقاومت مقدمه تمدن نوین اسلامی است.

سردار دامغانی با بیان اینکه زنان محور وحدت آفرین جامعه اسلامی هستند، گفت: محوری ترین تقابل جبهه حق و باطل با موضوع زن شکل گرفته است.

وی با اشاره به نقش رسانه در مبارزه با جنگ نرم افزود: استمرار اجلاسیه شهدای زن رسانه در کشور و گیلان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به برپایی کنگره هشت هزار شهید در این بیان کرد: نقش و جایگاه زن در شکل گیری، دوام و قوام جامعه اسلامی بی بدیل است و از این رو بانوان در محافل و برنامه‌های فرهنگی باید محور قرار گیرد.

سردار دامغانی با بیان اینکه نقش زنان در عملیات طوفان الاقصی ملموس است، گفت: مقاومت زنان و مادران غزه و فلسطین شکست‌های پی در پی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

کد خبر 6225764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha