۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۲هزار دانش آموز در زنجان نیازمند دریافت نوشت افزار هستند

۲هزار دانش آموز در زنجان نیازمند دریافت نوشت افزار هستند

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به برگزاری پویش«همه حاضر»در زنجان، گفت: ۲ هزار دانش آموز در استان تحت پوشش نیازمند دریافت نوشت افزار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله خدابنده لو گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته‌های لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه شده را بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می‌کند و امسال نیز از ۲۱ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه همزمان با برگزاری پویش «همه حاضر» در تلاش هستیم این دانش آموزان همرنگ با سایر دانش آموزان و امکانات مساوی در مدرسه حاضر شوند.

وی حمایت از تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را یکی از اهداف مهم بهزیستی برشمرد و گفت: بسیاری از خانواده‌ها برای خرید وسایل تحصیل از جمله لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس با محدودیت مواجه هستند و همین عامل می‌تواند از عوامل بازدارنده تحصیل محسوب شده و موجب خدشه دارشدن عزت نفس کودکان و عامل سرخوردگی کودک باشد تا حدی که فرد ترجیح دهد برای همیشه تحصیل را کنار بگذارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خوشبختانه بسیاری از خیرین در چند سال اخیر با کمک‌های مالی خود کودکان بازمانده از تحصیل را دوباره به چرخه تحصیل بازگردانده‌اند واین امر یکی از بهترین و پسندیده‌ترین فعایت‌های خیرخواهانه مردم است که موجب رشد آینده سازان این کشور می‌شود.

خدابنده لو از آمادگی بهزیستی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خبر داد و خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند و یا کمک‌های غیرنقدی خود را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

کد خبر 6225797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha