۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

رئیس شورای شهر زنجان:

شورای شهر زنجان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آتشنشانان می کند

شورای شهر زنجان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آتشنشانان می کند

زنجان-رئیس شورای شهر زنجان گفت: شورای شهر زنجان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آتش نشانان انجام داده و تاکنون هم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

منصور مرادلو، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همواره به دنبال رفع مشکلات و چالش‌های آتش نشانان زنجانی بودیم، گفت: شورای شهر دور ششم شهر زنجان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آتش نشانان انجام داده و تاکنون هم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه شورای شهر زنجان کاملاً واقف به مشکلات آتش‌نشانان بوده و بارها با این گروه از مجموعه شهرداری، جلساتی برای پیگیری حقوقشان برگزار شده است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه در گذشته برخی چالش‌ها برای این مجموعه وجود داشته است، ادامه داد: از گذشته بی توجهی‌های در حق این قشر صورت گرفته بود که البته در چند سال گذشته بخش اعظمی از آن جبران شده است که از جمله آن بحث تهیه غذای آماده برای آتش‌نشانان و سایر رفاهیات است.

مرادلو با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های آتش‌نشانان اجرایی شدن بند «ی» است، افزود: به ادعای آتش‌نشانان این بند در سایر شهرها اجرایی اما در زنجان انجام نشده است، به همین خاطر از مدیرکل شهری استانداری خواستاریم این حقوق آتش‌نشانان را پیگیری کنند.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: به دنبال تکمیل بیمه مسئولیت آتش‌نشانان هستیم و برای تحقق این امر تمام تلاش خود را صورت می‌دهیم.

ظهر امروز (دوشنبه) تعدادی از آتش نشانان زنجانی در اعتراض به توجه نکردن مسؤولان برای رفع مشکلات این قشر تجمع کردند.

کد خبر 6225816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha