۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد؛

توقیف ۱۲ خودروی شوتی حامل سوخت در بندرعباس

توقیف ۱۲ خودروی شوتی حامل سوخت در بندرعباس

بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف ۱۲ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق و دستگیری ۱۲ نفر قاچاقچی و اخلاگر اقتصادی در اجرای طرح مقابله با سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس علی یاری در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت طی عملیاتی در دو هفته گذشته در مناطق آلوده و محلات، محورهای مواصلاتی، ایست و بازرسی شهید میرزایی و در حوزه استحفاظی کوپ ها ۱۲ دستگاه خودروی سواری شوتی را توقیف کردند.

وی بیان کرد: مأموران این یگان‌ها ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیفی؛ مقدار ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط کردند.

علیاری ادامه داد: مأموران در این رابطه ضمن توقیف ۱۲ دستگاه خودرو، ۱۲ متهم و اخلالگر اقتصادی را نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با تاکید بر برخورد قاطعانه مأموران انتظامی با قاچاق سرمایه‌های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 6225822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha