۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری نمایش رزمی حماسه مردان آفتاب/ اجرای ۲۶۵۰ برنامه در مرکزی

برگزاری نمایش رزمی حماسه مردان آفتاب/ اجرای ۲۶۵۰ برنامه در مرکزی

اراک- جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اجرای ۲۶۵۰ برنامه در این استان گفت: در هفته دفاع مقدس نمایش رزمی فرهنگی «حماسه مردان آفتاب» با محوریت عملیات بیت‌المقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عسگری ظهر یکشنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده است و یادآور جانفشانی‌های همه اقشاری است که در آن دوران حماسه آفرین شدند.

وی افزود: دفاع مقدس نماد افتخار ایران است که باعث محکم‌تر شدن ریشه‌های نظام شد و اکنون انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به همگان به ویژه نسل جوان باید از اولویت‌های کار رسانه‌ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ۲۶۵۰ مراسم در قالب ۶۴ عنوان طی هفته دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقشار پرشورتر از گذشته اجرا خواهد شد.

سردار عسگری افزود: پایگاه‌ها و مساجد در اجرای این برنامه‌ها دخیل و نقش‌آفرینی دارند و هماهنگی لازم با بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد :۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می‌شود.

سردار عسگری گفت: رونمایی از ۲۹ کتاب، نمایش و رزم فرهنگی حماسه مردان آفتاب در اراک و محلات، رژه نیروهای مسلح، تجلیل از ایثارگران، یادواره‌های مختلف و گلباران مزار شهدا در شهر و روستاها، بخشی از برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، روایت راویان در خصوص دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، فضاسازی شهری، تجلیل از سربازان نمونه، اجرای برنامه‌های هنری و تئاترهای خیابانی و برپایی میز خدمت، از دیگر برنامه‌ها است.

اجرای ۷۵۰ برنامه در شهرستان اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این نشست گفت: از مجموع ۶۴ عنوان برنامه هدفگذاری شده در استان مرکزی، ۶۱ عنوان برنامه در سطح این ناحیه برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد مهجوری با بیان اینکه ۷۵۰ برنامه ویژه شهرستان اراک در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود افزود: مهمترین این برنامه‌ها اجرای نمایش رزمی فرهنگی با همکاری تیپ یکم سپاه روح الله و پایگاه امام رضا (ع) شهرداری اراک است.

وی بیان کرد: از سوم مهرماه امسال در منطقه نورالشهدا اجرای برنامه‌های جانبی پس از اقامه نماز مغرب تدارک شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، رژه حماسی بسیجیان در ۳۱ شهریورماه، بهشت گردی در گلزار شهدای اراک و اعزام ۱۵ گروه جهادی به روستاهای مختلف از دیگر برنامه‌ها در شهرستان اراک است.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: تجلیل از شهدای زنده ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد، برپایی ۲۰ یادواره خانگی و هفت یادواره محلی از دیگر برنامه‌های هدفگذاری شده در این شهرستان است.

کد خبر 6225828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha