۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۳

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

تمرکز بر اقدامات زیربنایی در کمربندی‌های بیرجند

تمرکز بر اقدامات زیربنایی در کمربندی‌های بیرجند

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرایط در کمربندی‌های شهر بیرجند به ویژه بلوار پیامبر اعظم شکننده است و باید بر اقدامات زیربنایی در این محورها تمرکز کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: منابع خاصی برای مدیریت ترافیک در اختیار نداریم و با توجه به محدود بودن اعتبارات استانی باید از روش‌های دیگر استفاده کنیم.

وی بیان کرد: باید آخرین وضعیت مدارس و آمار دانش آموزان به پلیس راهور ارائه شود تا برنامه ریزی لازم برای سال تحصیلی جدید انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره اینکه آمار متوفیان تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی قابل توجه است، گفت: آموزش به جوانان برای دریافت گواهینامه رانندگی اهمیت دارد و نباید بدون گواهینامه موتورسیکلت سوار شوند.

بهترین شهردار بیرجند نیز در این جلسه گفت: در سه سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای حوزه ترافیک در شهر بیرجند هزینه و بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شده است.

وی ادامه داد: برای اول مهر امسال نیز خط کشی محوری در سطح شهر شروع و بیش از ۱۰ تن رنگ ترافیکی برای ۲۰۰ کیلومتر مسیر خریداری شده است.

شهردار بیرجند با اشاره به انعقاد قرارداد برای نگهداری و تعمیر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی گفت: ماهانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای این موضوع هزینه می‌کنیم.

کد خبر 6225830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha