۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲

بخشدار ریگ:

اجرای نهضت ملی مسکن در بخش ریگ تسریع شود

اجرای نهضت ملی مسکن در بخش ریگ تسریع شود

بوشهر- بخشدار ریگ خواستار تسریع در رفع موانع و صدور پروانه فازهای مربوطه به نهضت ملی مسکن، حوزه جوانی جمعیت و افراد مشمول نهادهای حمایتی توسط دستگاه‌های متولی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه نهضت ملی مسکن بخش ریگ شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت احداث مسکن برای نیازمندان و تکمیل و بهره‌برداری به موقع از این مجموعه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط لازم است موضوع اخذ تسهیلات و انتقال سریع زیرساخت‌ها را پیگیری کنند تا وقفه‌ای در اجرای عملیات ایجاد نشود.

بخشدار ریگ افزود: اقدامات اداره برق در راستای تحویل شبکه برق و آغاز عملیات برق رسانی به این پروژه مهم قابل تقدیر است.

وی خواستار تسریع در رفع موانع و صدور پروانه فازهای مربوطه به نهضت ملی مسکن، حوزه جوانی جمعیت و افراد مشمول نهادهای حمایتی توسط دستگاه‌های متولی شد.

بخشدار ریگ سپس در خصوص روند پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور اظهار داشت: در حال حاضر مجموع ۵۹ واحد مسکونی در حال ساخت است که ۲ واحد آن تکمیل شده و سایر واحدها از پیشرفت فیزیکی در سطوح مختلف برخوردارند.

اجرای نهضت ملی مسکن در بخش ریگ تسریع شود

لزوم نظارت بیشتر بر اجرای معابر عمومی فاز مددجویان نهضت ملی مسکن

بخشدار ریگ در بازدید از پروژه گذرهای حوزه جوانی جمعیت و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با همراهی اعضای کارگروه نهضت ملی مسکن بخش، تاکید کرد: اجرای پروژه گذرهای جوانی جمعیت پایان یافته و در حال حاضر اجرای معابر عمومی فاز مربوط به مددجویان شروع شده است.

وی افزود: در این رابطه لازم است اداره راه و شهرسازی به عنوان کارفرما و ناظر طرح نسبت به تعیین کد ارتفاعی ساخت گذرها و نحوه اجرای پروژه و کیفیت مصالح نظارت بیشتری و دقیق‌تری اعمال کند.

کد خبر 6225908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha