۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد؛

نور ورزشگاه سردار آزادگان با استانداردهای فیفا برابری خواهد کرد

نور ورزشگاه سردار آزادگان با استانداردهای فیفا برابری خواهد کرد

قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در روزهای آینده سبد نور سوم نیز به ورزشگاه سردار آزادگان اضافه خواهد شد تا نور این ورزشگاه با استاندارد فیفا برابری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اعلایی مقدم ظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قزوین اظهار کرد: با تلاش و همدلی‌های صورت گرفته امروز در جایگاهی هستیم که زیرساخت‌های قزوین مورد استفاده تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در هشت سال گذشته تقویت فوتبال پایه‌ها در دستور کار بوده و توجه به این ظرفیت، آینده فوتبال و فوتسال کشور را تعیین می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه تا به امروز ۳۰ چمن مصنوعی در استان قزوین راه اندازی شده است، افزود: ۴ چمن مصنوعی نیز در سال جاری راه اندازی شده و ۹ چمن دیگر احداث خواهد شد.

وی از رفع مشکل نور ورزشگاه سردار آزادگان خبر داد و اضافه کرد: در روزهای آینده سبد نور سوم نیز به ورزشگاه سردار آزادگان اضافه خواهد شد تا نور این ورزشگاه با استاندارد فیفا برابری کند.

اعلایی مقدم با بیان اینکه پارکینگ ورزشگاه نیز به زودی با کمک راه و شهرسازی تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: در ضلع شمالی تا دانشگاه آزاد نیز معبری ایجاد خواهد شد تا ورود و خروج مردم تسهیل شود.

وی در پایان یادآور شد: فوتبال ساحلی نیز در قزوین باید راه اندازی شود و هیئت به داوری نیز باید نگاه ویژه ای داشته باشد.

کد خبر 6225967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha