۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱

سردار سلیمانی در رشت:

آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد

آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد

رشت _ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر یکشنبه در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیات حیرت انگیزی بود که شهدای ارزشمندی را تقدیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل در غزه و فلسطین بیان کرد: بازگو کردن حوادث تلخ و ناگوار در فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی به کرار ضرورت دارد.

سردار سلیمانی به تشریح ریشه جنگ و تجاوز در فلسطین اشغالی در لایه‌های مختلف پرداخت و اضافه کرد: تاریخ گواه واقعی و سنددار سکوت فلسطینی‌ها در این سرزمین است که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وی با اشاره به تجاوز وحشیانه فلسطین و بیت المقدس از سوی رژیم صهیونیستی افزود: آغاز جنگ‌های صلیبی مقدمه‌ای برای تجاوز به فلسطین اشغالی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم اشرافیت و مطالعه تاریخ جنگ‌های صلیبی اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر در طول تاریخ بدترین جنایات را در سرزمین‌های اسلامی انجام دادند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تاریخ تلخ و سرگذشت اسف بار فلسطین مورد واکاوی قرار گیرد، گفت: صهیونیست‌های شکست خورده در جنگ‌های صلیبی جنایت علیه فلسطین را شروع کرد.

وی با اشاره به نقشه مسلمان کشی یهودی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم افزود: رژیم صهیونیستی بیش از یک قرن فلسطین را اشغال کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نسل کشی اسرائیل در فلسطین علنی شده است، گفت: مقاومت رمز پیروزی فلسطین اشغالی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی با دفاع مقدس در جهان اسلام به روز رسانی شد، اضافه کرد: محور مقاومت با فرهنگ دفاع مقدس شکل گرفت و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال توقف جمهوری اسلامی است، افزود: دوره جدیدی با حضور عزتمندانه و مقتدرانه ایران اسلامی و محور مقاومت در جهان شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ گاه تسلیم زور نمی‌شود، اضافه کرد: تمدن بحران زده غرب انسان‌ها را دعوت به شیطان پرستی و برهنگی می‌کند.

به گفته وی، راه نجات، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ایجاد همدلی و وفاق ملی است.

کد خبر 6226035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha