۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۶

استاندار ایلام خبر داد؛

تامین ۱۳ دستگاه اتوبوس برای حل مشکل حمل و نقل در شهر ایلام

تامین ۱۳ دستگاه اتوبوس برای حل مشکل حمل و نقل در شهر ایلام

ایلام-استاندار ایلام از تامین ۱۳ دستگاه اتوبوس برای حل مشکل حمل و نقل در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر روز یکشنبه در نشست پیگیری مشکلات حمل و نقل مسافری استان و پیگیری مطالبات کارگران شهرداری ایلام به موضوع پرداخت مطالبات سه ماه کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهر ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و با عنایت به این‌که کارگران از قشر ضعیف جامعه هستند پرداخت حقوق این قشر از ضروریات است که باید به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هر پیمانکار باید تمکن مالی داشته باشد تا بدون دریافتی از دستگاهی که با آن عقد قرارداد داشته است حداقل تا سه ماه حقوق و مطالبات کارگران آن دستگاه را پرداخت کند.

بهرام‌نیا تاکید کرد: باید در اسرع وقت حقوق این کارگران پرداخت شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تامین روزانه ۱۳ اتوبوس، مشکلی در حمل و نقل برون‌شهری و انتقال مسافران از شهر ایلام به تهران نخواهیم داشت که در تماس تلفنی و موافقت مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز استان و شرکت‌های دیگر این تعداد اتوبوس تامین شد.

وی مشکل حمل و نقل و کمبود ناوگان برون‌شهری را یک مطالبه عمومی در کل کشور ذکر کرد و گفت: رفع این مشکل و تامین ناوگان برون‌شهری مورد نیاز، رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد. بنابراین در بحث ناوگان برون‌شهری اولویت نخست ما تامین ناوگان برون شهری برای شهر ایلام و سپس مهران باشد.

کد خبر 6226118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha