۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کشف محموله ۱۷ کیلویی شیشه در امیدیه

کشف محموله ۱۷ کیلویی شیشه در امیدیه

اهواز - جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف محموله ۱۷ کیلوگرمی شیشه در عملیات ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حجت سفید پوست عصر امروز یکشنبه در در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با همکاری عوامل یگان امداد و عوامل پاسگاه انتظامی آسیاب با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ در محورهای مواصلاتی مطلع شده و وارد عمل شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر سرانجام خودرو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی پاسگاه آسیاب شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: پس از توقیف خودرو با هماهنگی قضائی در بازرسی مأموران پلیس از آن مقدار ۱۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده و به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

سردار سفید پوست با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، عنوان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند.

کد خبر 6226134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha