۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱

استاندار هرمزگان:

وحدت و برادری راهِ پیروزی بر مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفر است

وحدت و برادری راهِ پیروزی بر مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفر است

بندرعباس- استاندار هرمزگان با اشاره به مشکلات و بداخلاقی با مسلمانان در سراسر جهان گفت:وحدت و برادری راهِ پیروزی بر مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی یکشنبه شب در آئین گرامیداشت هفته وحدت که در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: لازمه الگوگیری از رسول گرامی اسلام (ص) معرفت است و اگر به این معرفت دست پیدا کردیم در همه چیز به رسول گرامی اسلام (ص) نزدیک خواهیم شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت افزود: هفته وحدت یادگار مبارکی از امام خمینی (ره) است و باید تلاش کنیم وحدت را در طول سال عینیت ببخشیم چرا که امروز جهان اسلام و به ویژه مردم غزه و مردم کرانه باختری به وحدت مسلمانان نیاز دارند.

دوستی تاکید کرد: امروز همه ما در سراسر جهان شاهد بدرفتاری‌هایی که با مسلمانان می‌شود هستیم و با وحدت و برادری خواهیم توانست بر مشکلات دست ساخته‌ی جبهه کفر پیروز شویم و مشکلات جهان اسلام را کنار بزنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران با دیگر دولت‌های مسلمان گفت: امیدواریم بتوانیم اشتراکات را تقویت کنیم و همه با حرکت در مسیر عدالت و آن چه عمود آسمان‌ها و زمین است وحدت و برادری را در جامعه ایرانی و اسلامی تحقق ببخشیم.

کد خبر 6226220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha