۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کردستان:

فضای عمومی و ادارات کردستان باید برای معلولان مناسب‌سازی شوند

فضای عمومی و ادارات کردستان باید برای معلولان مناسب‌سازی شوند

سنندج_معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کردستان گفت: فضای عمومی و ادارات کردستان باید برای رفاه حال معلولان مناسب سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شامگاه یکشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان کردستان اظهار کرد: توجه به وضعیت تردد معلولان امری مهم است که باید مورد توجه ادارات و نهادها قرار گیرد.

وی افزود: با مناسب‌سازی و دسترس‌پذیری ادارات و فضاهای عمومی باید فضا را برای سهولت تردد معلولان فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً امکان مناسب‌سازی فضاهای عمومی، تمام ادارات و ساختمان‌های دولتی به صورت همزمان وجود ندارد و اعتبارات زیادی برای این مهم نیاز است بنابراین باید با اولویت‌بندی فضاها مناسب سازی فضاهای عمومی انجام شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان اعلام کرد: کهنه و قدیمی بودن ساختمان برخی ادارات از دلایل نبود دسترس‌پذیری مناسب است.

حبیبی مناسب‌سازی اداراتی مانند بهزیستی و کمیته امداد و سایر اداراتی که بیشتر مورد تردد معلولان هستند را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: دسترس پذیری به این ادارات باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در دو سال اخیر در کنار اجرای پروژه‌های کلان به بهبود کیفیت معابر و پیاده‌روسازی‌ها توجه کرده است، اضافه کرد: فرمانداری‌ها نیز باید بخشی از منابع استانی را در کمیته برنامه‌ریزی به مناسب‌سازی اختصاص دهند.

وی بازسازی استخر هیأت جانبازان و معلولان را یکی از اقدمات انجام شده در استان دانست و گفت: این پروژه با چهار میلیارد تومان افتتاح شده است.

کد خبر 6226224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha