۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸

مدیر اجرایی قرارگاه رصد و پایش ستاد استان همدان:

هنجارشکنی در همایش کمپینگ همدان، پیگیری می‌شود

هنجارشکنی در همایش کمپینگ همدان، پیگیری می‌شود

همدان _ معاون اجتماعی و امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت:هنجارشکنی در همایش کمپینگ همدان، بر اساس اصول قانون اساسی پیگیری می شود.

حجت‌الاسلام رضا بهادری، معاون اجتماعی و امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در واکنش به بروز ناهنجاری در همایش اخیر کمپینگ و کاروانینگ در همدان، نسبت به این مسئله ابراز تأسف کرد.

وی با اشاره به اصل سوم قانون اساسی، مبنی بر وظیفه داشتن دولت در ایجاد محیط مساعد جهت رشد فضائل اخلاقی، تاکید کرد: بروز این‌گونه هنجارشکنی‌ها در خلال برنامه‌ها مغایر با این اصل قانونی است.

مدیر اجرایی قرارگاه رصد و پایش ستاد استان، ضمن تاکید بر اینکه ماهیت برگزاری این برنامه؛ که با هدف جذب گردشگر و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در استان بوده؛ خود یک معروف است و اشکالی به آن وارد نیست، گفت: متولی برگزاری برنامه باید، مسئولیت اجرای صحیح آن را با رعایت شئونات اسلامی در همه حوزه‌ها، بعهده گیرد.

معاونت اجتماعی و امور دستگاه‌های حاکمیتی، بیان کرد: علیرغم اعطای تذکرات پیشگیرانه به مسئولین امر، بروز قبح شکنی در این برنامه در روز شهادت امام حسن عسگری (علیه السلام) موجب تالم خاطر مردم شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان گردید.

بهادری، اظهار کرد: به اذعان تشکل‌های مطالبه‌گری؛ که از ستاد مجوز دریافت نموده‌اند؛ تا کنون هیچ یک از دستگاه‌هایی؛ که نامشان در پوستر تبلیغاتی برنامه ذکر شده؛ مسئولیت این برنامه با حواشی و قبح‌شکنی‌های پیش آمده در آن را به عهده نگرفته است و پاسخگوی مطالبات آن‌ها نبوده است.

مدیر اجرایی قرارگاه رصد و پایش گفت: این قرارگاه با هدف نظارت بر عملکرد، شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها و بهبود تصمیم‌گیری ایجاد شده است و موضوعات دیگری در این قرارگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

در پایان معاون اجتماعی ستاد استان ضمن تشکر از ورود به هنگام دادستان محترم به این موضوع اشاره نمود: با توجه به رویکرد این قرارگاه مسئول‌سازی دستگاه‌ها است، موضوع از مبادی ذیربط تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری و مطالبه خواهد شد.

کد خبر 6226239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 0
      لااقل یه اشاره کوچولو به اصل موضوع میکردید