۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۴

با حضور استاندار بوشهر؛

دارنده نشان برنز مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تجلیل شد

دارنده نشان برنز مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تجلیل شد

بوشهر- در آئینی با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان از «علیرضا بخت» دارنده نشان برنز مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر یکشنبه شب در این آئین ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت یاسر جمالی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان و ورزشکاران اقدامات خوبی انجام شده و باعث تحول و ایجاد امیدواری در ورزش استان شده است.

احمد محمدی زاده با قدردانی از موفقیت علیرضا بخت ورزشکار دشتستانی در آوردگاه مسابقات پارالمپیک پاریس گفت: زحمات که در این مسابقات به دست آمد افتخار آفرینی برای ایران و استان بوشهر شد.

وی افزود: این تلاش و کوشش شما بود که این نشان به دست آمد و ما نیز به نوبه خود برای این موفقیت‌ها سپاس گذاریم.

وی اضافه کرد: پس از موفقیت که به دست آمد به مدیر کل ورزش و جوانان و فرماندار دشتستان تاکید شد که استقبال پرشور و تقدیر از این قهرمان و حمایت صورت گیرد.

استاندار بوشهر نیز گفت: اشتغال این ورزشکار فراهم شد و امیدوارم در پارالمپیک آینده خوش رنگ ترین نشان برای این ورزشکار استان به دست آید.

وی گفت: تو کل به خدا و ائمه اطهار و متوسل به خون پاک شهدا ورزشکاران را به قله موفقیت می‌رساند.

استاندار بوشهر گفت: جایگاه شما در بین مردم شایسته است و این مدال نیز اعتبار شما بین مردم استان بوشهر دو چندان کرد و قدر شناس شما خواهند بود.

کد خبر 6226262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha