۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۶

جشن «غنچه‌ها» امروز برگزار شد

جشن «غنچه‌ها» امروز برگزار شد

مراسم «جشن غنچه‌ها» ویژه نوآموزان پیش دبستانی امروز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن غنچه‌ها مقدمه‌ای برای ورود نوآموزان به پیش‌دبستانی است تا در اولین حضورشان در مدرسه روزی شاد را داشته باشند و با مربی، اولیا مدرسه و هم‌کلاسی‌های خود آشنا شوند که این جشن امروز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

رضوان حکیم‌زاده در مراسم «جشن غنچه‌ها» با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز به صورت نمادین، شروع سال تحصیلی نوآموزان است گفت: امروز آغاز سفر دانایی و تربیت غنچه‌های کشور است؛ تا این لحظه بیش از ۷۰۰ هزار نفر نوآموز ثبت نام کرده‌اند که امیدوار هستیم همچنان این روند افزایش یابد. درصددیم پوشش پیش دبستانی به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه دور هم جمع شدیم تا رسماً اعلام کنیم چقدر پیش دبستانی برای ما مهم است و چقدر نوآموزان برای ما ارزش و اهمیت دارند افزود: امیدوار هستیم بتوانیم با کمک خانواده‌ها که شرکای راهبردی ما در دوره پیش دبستانی هستند این مسیر را با موفقیت جلو ببریم.

حکیم زاده با بیان اینکه محور آموزش‌ها، پرورش مهارت‌های عاطفی، روانی، اجتماعی، شناختی و افزایش مهارت‌های زبانی دانش آموزان و همچنین یادگیری کار گروهی و تیمی و کسب آمادگی‌های لازم برای ورود به مدرسه است ادامه داد: چارچوب برنامه‌های آموزش تربیتی سازمان ملی تعلیم و تربیت مشخص شده است، البته با در نظر گرفتن تنوع و میدان دادن به فعالیت استان‌ها، سیاست این است که بتوانیم در چارچوب‌های تعریف شده یک تعدد و تنوعی در منابع یادگیری برای نو آموزان داشته باشیم.

کد خبر 6226384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha