۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۴

مسئول بسیج سازندگی کشور:

۱۰ هزار قرارگاه جهادی محله ای راه اندازی می شود

۱۰ هزار قرارگاه جهادی محله ای راه اندازی می شود

ساری- مسئول بسیج سازندگی کشور از راه اندازی هزار قرارگاه محله ای جهادی خبر داد و گفت: باید این تعداد به ۱۰ هزار قرارگاه برسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی و شناختی از سوی دشمن اظهار کرد: دشمن در این راستا فعالیت گسترده و همه جانبه‌ای کرده است تا سبک زندگی ما را تغییر دهد.

وی بر لزوم مقابله با تاکتیک و تکنیک جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد و افزود: برای اینکه در جنگ روایت‌ها و ترکیبی موفق شویم باید به رسانه و فضای مجازی به اندازه‌ای که در این نبرد مهم هستند بپردازیم و توجه کنیم.

سردار زهرایی با عنوان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند، یادآور شد: از این رو باید پشتیبانی لازم نیز از این جبهه به عمل آید و باید با شناخت صحیح از دشمن اصحاب رسانه روایت اول را در دست گیرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه سرعت تغییرات بالا رفته است، یادآور شد: اصحاب رسانه باید در لحظه تصمیم بگیرند تا بهترین قالب رسانه‌ای و هنری را برای روایت رویدادها برگزینند.

تدوین سند گام دوم بسیج

سردار زهرایی ادامه داد در بسیج سازندگی در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند و گام دوم بسیج تدوین و تهیه شد و قرار بر این است تا کار قرارگاهی انجام دهیم.

وی تصمیم گیری در لحظه و هم افزا عمل کردن را مسئله بسیار مهم در کار قرارگاهی دانست و قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی را از زیر مجموعه‌های بسیج سازندگی برشمرد و گفت: چهار موضوع در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در دستور کار قرار دارد که گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی از جمله آن است.

مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه گروه‌های جهادی دارای دو بال هستند، ادامه داد: برای بال اندیشه‌ای مدرسه جهاد را داریم که آموزش‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها شورای جهادی راه‌اندازی شد و در کشور نیز مجمع جهادی فعال شده است، گفت: مجامع و شوراهای جهادی و مدرسه جهاد کار اندیشه‌ای انجام می‌دهند.

سردار زهرایی انجام عملیات جهادی را از دیگر کارها بیان کرد و گفت: ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای در کشور فعالیت می‌کنند و در استان نظیر کرمان به دلیل پهناوری ۶ قرارگاه پهنه‌ای فعالیت می‌کند.

۱۰۰۰ قرارگاه محلات راه اندازی شد

سردار زهرایی با بیان اینکه ۵۴۳ قرارگاه شهرستانی نیز فعال شده است، گفت: ۱۰ هزار محله باید صاحب قرارگاه جهادی شوند و تاکنون هزار محله دارای این قرارگاه شدند.

مسئول بسیج سازندگی کشور از راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه تخصصی در کشور خبر دادو گفت: قرارگاه جهادی اربعین از جمله این قرارگاه‌های تخصصی به شمار می‌رود و سال گذشته تأمین و توزیع آب سرد بین زائرین را بر عهده گرفتیم و تأمین لوازم سرمایشی موکب داران از دیگر کارها بوده است، همچنین کمک به ترمیم مواکب را از دیگر اقدامات قرارگاه‌های تخصصی است و همزمان با روزهای پایانی ماه سفر قرارگاه چهل و هشتم را راه اندازی کردیم. و ۲۵۰ موکب جهادی راه اندازی شد.

کد خبر 6226400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha