۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۹

پیام تبریک رئیس دانشگاه علامه‌ به مناسبت آغاز سال تحصیلی

پیام تبریک رئیس دانشگاه علامه‌ به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه‌طباطبایی، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

«زهی سعادت من که‌ تو آمدی به سلام خوش آمدی و علیک السلام و الاکرام»

هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان علم و دانایی در مراکز علمی و آموزشی هستیم. رویدادی باشکوه که یک ملت برای فرهیختگی نسل خویش تدارک می‌بیند تا بتواند مقاصد مکتسب خویش را به نسل بعد منتقل کند و از این طریق هویت خود را استمرار بخشد. وقتی نسل‌های جوان ما وقت خود را مصروف کسب علم و دانش می‌کنند، معنادارترین حس سودمندی و مفید بودن را منتقل می‌کنند و این امر نوید آینده‌ای روشن و درخشان از سرنوشت جوانان و خانواده‌های آن‌ها دارد.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به همه شما عزیزان دانشجو، استادان بزرگوار و کارمندان خدوم دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و با انگیزه مضاعف برای کسب علم و فضیلت، سال تحصیلی جدید را شروع کنید و ان‌شاءالله با تلاش و مجاهدت و با موفقیت به پایان ببرید.

دانشگاه علامه‌طباطبائی به حضور یکایک شما بزرگواران که چراغ علم و دانایی را برافروخته و عشق به ارزش‌های والای انسانی را با رفتار خویش متجلی ساخته و در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنید افتخار می‌کند و از خداوند متعال سعادت، موفقیت، سلامت و بهروزی را برای شما آرزومند است.

کد خبر 6226407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha