۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۳

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی بوشهر:

کمیته‌های ترویجی در مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر عملیاتی شد

کمیته‌های ترویجی در مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر عملیاتی شد

بوشهر- مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر گفت: دستورالعمل کمیته فنی برنامه ریزی ترویجی در مراکز جهاد کشاورزی ویژه مراکز شهرستانهای استان بوشهرابلاغی ریاست سازمان در استان عملیاتی شد.

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین هدف برگزاری این کمیته‌ها، هم اندیشی، تبادل افکار و تحقق برنامه‌های آموزشی ترویجی از پایین‌ترین سطح عملیاتی (مراکز) به بالاترین سطح ستادی، لحاظ نمودن نظرات و پیشنهادات کارشناسان مراکز در تصمیم گیری های مرتبط با فعالیت‌های آموزشی ترویجی در سطح استان است.

وی گفت: در راستای تحقق اهداف کمیته‌ها مهمترین وظایف این کمیته‌های فنی بررسی و احصاء مسائل و مشکلات بخش کشاورزی در منطقه عملیاتی مربوطه، تعیین نیازهای آموزش ترویجی در منطقه عملیاتی مربوطه، تهیه و تدوین طرح‌های آموزشی ترویجی جهت رفع نیازهای آموزش ترویجی در محصولات و موضوعات اولویت دار منطقه عملیاتی، مشارکت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی ترویجی در منطقه عملیاتی، مشارکت در نظارت و ارزیابی فعالیت‌های آموزشی ترویجی در مناطق عملیاتی است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر گفت: از دیگر اهداف این کمیته‌ها اجرای فعالیت‌های آموزشی ترویجی متناسب با شرایط اقلیمی و نیازهای واقعی بهره برداران در سطح هر مرکز و دهستان، بازنگری در همه فعالیت‌ها و سیاست‌های آموزشی ترویجی با مشارکت مراکز جهاد کشاورزی و ارائه پیشنهادات کاربردی به ستاد مرکزی جهت لحاظ کردن نظرات کاربردی و کارشناسی استان در تدوین دستورالعمل‌ها و سیاست‌های دفتر مرکزی است.

مرشدی افزود: این کمیته‌ها در شهرستان‌های دشتستان، بوشهر، دشتی، دیر، دیلم، گناوه در شش ماه اول سال بیشترین جلسات را داشته‌اند.

کد خبر 6226413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha