۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۶

معاون دانشجویی دانشگاه تهران:

باید به مسائل روحی و جسمی دانشجویان توجه جدی کرد

باید به مسائل روحی و جسمی دانشجویان توجه جدی کرد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: باید  به مسائل روحی و جسمی دانشجویان توجه کنیم چرا که  دشمن سعی می کند، حس نا امیدی را در دانشجویان افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتادو پنجمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور صبح امروز با حضور رییس سازمان امور دانشجویان در سالن شهید رئیسی دانشگاه تهران برگزار شد. علی رضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه تهران در این نشست گفت: معاون دانشجویی مثل مادر دانشجویان می‌ماند باید به تمام امور رفاهی آنها بپردازد و به روحیه آنها رسیدگی کند. همه این ها کاری است که معاونان دانشجویی انجام‌ می دهد.

وی اظهار داشت: باید به دانشجویان جدید الورود بگوییم دانشجوی خوب دانشجویی است که علاوه بر درس در کار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی فعال هم است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: کار فرهنگی در خوابگاه و دانشگاه ضروری است باید به مسائل روحی و جسمی دانشجویان نیز توجه کنیم چرا که دشمن سعی می کند، حس نا امیدی را در دانشجویان افزایش می دهد.

کد خبر 6226420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      1 0
      توروخدا؟ شما روی سلامت اساتیدی که استاد راهنما میشن کار کنید، بقیه ش رو خود ما دانشجوها درست میکنیم. معصوم هم باشی اگر با آدم مریض که احساس میکنه صاحبت هست کار کنی، سلامت روان میمونه برات؟ وقتی به هیچ خدایی هم نمیتونی تظلم ببری