۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰

برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛

تیم ملی کاراته با تاخیری هشت ساعته راهی شانگهای شد

تیم ملی کاراته با تاخیری هشت ساعته راهی شانگهای شد

تیم ملی کاراته کشورمان که قرار بود برای شرکت در بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا شب گذشته راهی چین شود، با تاخیری هشت ساعته عازم شانگهای شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی آسیا از روز جمعه ۳۰ شهریورماه به مدت ۳ روز به میزبانی چین در هانگژو برگزار خاهد شد. در این دوره از رقابت‌ها ۳۶۷ کاراته کا از ۳۱ کشور حضور دارند که تیم ملی کشورمان با ترکیب کامل در دو بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی در این رقابت‌ها حضور یافته است.

بر همین اساس در گروه بانوان در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار، در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار، در وزن ۶۱- کیلوگرم آتوسا گلشادنژاد، در وزن ۶۸- کیلوگرم مبینا حیدری و در کومیته تیمی، شیما آل سعدی، مبینا کاویانی، فاطمه سعادتی با هدایت لیلا بهرامی به عنوان سرمربی لاله صمدی به عنوان مربی در ترکیب تیم ملی حضور دارند. همچنین فاطمه صادقی در کاتای انفرادی، سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی در کاتای تیمی با مربیگری فاطمه بغلانی پور به روی تاتامی می‌روند. افسانه باقری هم سرپرست این تیم می‌باشد.

در گروه مردان هم بهنام دهقان زاده، در وزن ۵۵- کیلوگرم، پوریا اقدسی در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم و صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم، محمود نعمتی، مهدی خدابخشی، مرتضی نعمتی، مهدی عاشوری، علیرضا حیدری و مهدی گنج زاده در کومیته تیمی در مسابقات به مصاف حریفان خود می‌روند. سیدشهرام هروی سرمربی تیم، علیرضا کتیرایی و سیدمحمد حسینی نیز به عنوان مربی کادر فنی را تشکیل می‌دهند. ذبیح الله پورشیب هم سرپرست این تیم است.

در کاتا انفرادی علی زند و کاتای تیمی: ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند با مربیگری قاسم شهرجردی حضور خواهند داشت.

قرعه کشی و وزن کشی این مسابقات روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه انجام می‌شود.

گفتنی است؛ تیم ملی پاراکاراته نیز روز چهارشنبه برای شرکت در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم چین می‌شود.

کد خبر 6226457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha