۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

با حضور رئیس رسانه ملی؛

سومین نمایشگاه «رصتا» افتتاح شد/ از تست صدا تا حضور هنرمندان

سومین نمایشگاه «رصتا» افتتاح شد/ از تست صدا تا حضور هنرمندان

سومین نمایشگاه «رصتا» با حضور پیمان جبلی رئیس صداوسیما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» امروز دوشنبه ۲۶ شهریور با حضور پیمان جبلی رئیس صداوسیما و سعید مقیسه رئیس ساترا در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما، محسن قائمی نسب قائم مقام ساترا، حمیدرضا نوابی‌ دبیر نمایشگاه و جمعی از مسئولان و مدیران پلتفرم‌ها از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

جبلی در ابتدای مراسم بیان کرد: ۱۶۴ غرفه در نمایشگاه حضور دارند و نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۲۹ شهریور به کار خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: امسال ۱۲۴ سکویی که از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی مجوز دارند در این نمایشگاه حاضر هستند و مابقی غرفه‌ها، انجمن‌ها و اصناف و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به حوزه صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش‌خانگی هستند.

همچنین در این دوره از نمایشگاه «رصتا»، ایران‌صدا، آزمون گویندگی برگزار می‌کند و برگزیدگان آزمون داخل نمایشگاه «رصتا» در آزمون دیگری خارج از نمایشگاه در شبکه ایران‌صدا بار دیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت برگزیدگان نهایی در شبکه ایران‌صدا مشغول به کار می‌شوند.

کد خبر 6226564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha