۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷

مدیرکل صنعت و معدن خراسان جنوبی مطرح کرد؛

فعالیت ۱۵ تیم بازرسی در طرح بازگشایی مدارس/تشکیل ۴۰۰ پرونده تخلف

فعالیت ۱۵ تیم بازرسی در طرح بازگشایی مدارس/تشکیل ۴۰۰ پرونده تخلف

بیرجند- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی بر بازار بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورتا ۱۵ مهر در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ تیم بازرسی در دو نوبت فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آریافر، با بیان اینکه نظارت‌ها بیشتر کیفی است تا کمی، افزود: رسالت صمت نظارت بر بازار و حمایت از مصرف‌کننده است.

وی افزود: در طرح نظارت بر بازگشایی مدارس، ارائه خدمات آموزشی، قیمت نوشت‌افزار، کیف و کفش، لباس فرم، شهریه و سرویس مدارس رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مناسبت‌ها طرح‌های نظارتی متعددی با ۷ هزار مورد بازرسی و تشکیل ۴۰۹ پرونده به ارزش ۷ میلیارد تومان انجام شده است، تصریح کرد: در این مدت یک مورد پرونده تخلف از یک دستگاه اجرایی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ثبت شده است.

آریافر، با اشاره به افزایش هزینه‌های مالیاتی، اجاره‌بهاء، دستمزد شاگرد و…، ادامه داد: در صورت احراز هرگونه تخلف در اصناف به‌طور جد برخورد می‌کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است که این گزارشات بر اساس گروه‌های کالایی به سازمان مربوطه نیز ارسال می‌شود.

کد خبر 6226594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha