۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام:

نهاده دامی مورد نیاز عشایر تامین است

نهاده دامی مورد نیاز عشایر تامین است

سرپرست پشتیبانی امور دام در راستای تأمین به موقع درصدی از گوشت قرمز مورد نیاز و مصرفی جامعه، در خصوص هر گونه همکاری در زمینه تأمین نهاده دامی مورد نیاز عشایر قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سلامی سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور با فضل خرم مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایری دامداران متحرک ایرانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.‌

در این نشست فضل خرم در راستای تأمین به موقع نهاده‌های دامی از جمله ۱۰۹ هزار تن نهاده جو در سال ۱۴۰۲ به ارزش ریالی ۱۱ هزار میلیارد ریال با توجه به فصل باروری و پرواربندی تشکر کرد و تسریع همکاری و انعقاد قرارداد تحویل نهاده دامی را خواستار شد.

محسن سلامی به جایگاه والای عشایر به عنوان جامعه خود اتکا در امنیت غذایی کشور که در بیش از ۳۵ میلیون هکتار از مراتع کشور بهره برداری می‌نمایند و دارای حدود ۳۰ میلیون رأس دام هستند اشاره نمود.

همچنین در صحبت‌های پایانی جلسه، سرپرست پشتیبانی امور دام کشور در راستای تأمین به موقع درصدی از گوشت قرمز مورد نیاز و مصرفی جامعه، هر گونه همکاری در زمینه تأمین نهاده دامی مورد نیاز عشایر کشور را در چهارچوب مصوبات هیأت مدیره متقبل و قول مساعد داد.

کد خبر 6226612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha